ارسال پاسخ

۱۲ آبان ۱۳۹۸
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2489

pvc-asso.ir

نمونه برداری لوله های برقی پی وی سی راهی برای ارتقای کیفیت محصولات است

اجرای طرح نمونه برداری لوله های برقی پی وی سی توسط انجمن بسیار مهم است چون بسیاری از شرکت هایی که در حال حاضر مشغول به عرضه محصولات در این زمینه هستند فاقد استاندارد و مجوزهای لازم هستند. 

ناهید حسینی مدیر فروش شرکت لوله گستر خادمی درباره وضعیت صنعت ساختمان با توجه به تحریم های جدید آمریکا در بخش عمران، گفت: چون مواد اولیه محصولات پی وی سی از داخل کشور تامین و توسط پتروشیمی های تولید می شود؛ تحریم ها در این صنعت چندان موثر نیستند.


وی درباره نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق توضیح داد: ما حدود 10 دوره در این نمایشگاه حضور داشته ایم؛ بازدیدکنندگان در این دوره کاهش محسوسی داشته اند برای غرفه گذران بازدیدکنندگان تخصصی که ارزش افزوده داشته باشند، از اهمیت بالایی برخوردار است ولی در این نمایشگاه شاهد کاهش حضور بازدیدکنندگان هستیم.


وی در همین ارتباط گفت: ویژگی ها و شرایط عمومی شبیه نمایشگاه های قبلی است و در این زمینه مشکل چندانی وجود ندارد. 
حسینی درباره ضرورت و اهمیت اجرای طرح نمونه برداری لوله های برقی پی وی سی توسط انجمن گفت: این کار بسیار مهم است چون بسیاری از شرکت هایی که در حال حاضر مشغول به عرضه محصولات در این زمینه هستند فاقد استاندارد و مجوزهای لازم هستند و این نمونه برداری موجب می شود بازار روند رو به بهبودی در زمینه کیفیت داشته باشد.


وی ادامه داد: چون ما ملزم به رعایت استاندارد و ضوابط مربوطه هستیم هزینه های محصول تولید شده افزایش می یابد، در مقابل برخی از شرکت ها بدون رعایت این موارد لوله ها را با هزینه پایین تری عرضه می کنند.


مدیر فروش شرکت لوله گستر خادمی درباره صادرات لوله های پی وی سی برقی گفت: این محصولات بیشتر به کشور عراق و اربیل کردستان صادر می شود. 


نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق روز گذشته 12 آبان 1398 به کار خود پایان داد. 

 

برای مشاهده اخبار شرکت لوله گستر خادمی اینجا را کلیک کنید.
 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تعرفه تبلیغات انجمن پی وی سی

اخبار مرتبط