ارسال پاسخ

۱۲ آذر ۱۳۹۸
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2520

pvc-asso.ir

مهم: هفته بعد 10 هزار تن PVC عرضه می شود/ همه سهمیه ها یک ماهه می شود

رییس دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی: تولید و موجودی انبار همه محصولات پتروشیمی در حد مطلوبی است و هفته آینده کف عرضه کالای پی وی سی، 10 هزار تن خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی به نقل از ویکی پلاست، طهماسبی با اشاره به اخباری مبنی بر قاچاق PVC به کشورهای همسایه اظهار داشت: صادرات محصولات پتروشیمی برای غیرپتروشیمی ها همچنان ممنوع است و هر نوع خروج محصولات پتروشیمی خارج از کانال پتروشیمی ها و شرکت های مجاز به صادرات، باعث دمپینگ و لطمه به قیمت های صادراتی محصولات پتروشیمی می شود.

 

رییس دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی گفت: روز گذشته دو تعاونی PVC از بورس کالا خرید نداشته اند و با وجود این 20 هزار و 500 تن تقاضا برای PVC ثبت شده و همه 8 هزار و 264 تن این محصول معامله شده است.

 

طهماسبی با اشاره به اختلاف ایجاد شده در دلار سنا و نیما گفت: فاصله بین دلار نیمایی و دلار سنا باعث هجوم تقاضاهایی از سمت غیر تولیدکنندگان به بورس کالا شده و درخواست ما از وزارت صمت و نهادهای نظارتی، توجه دقیق و نظارت بیشتر بر معاملات بورس کالا است.

 

وی در پایان از بازنگری سقف خرید از بهین یاب محصولات پتروشیمی خبر داد و گفت: بازگشت به سقف ماهیانه در دستور کار دفتر توسعه صنایع پایین دستی است و در صورت جمع بندی، سقف خرید از بهین یاب محصولات پتروشیمی یکماهه اعلام خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد