ارسال پاسخ

۱۲ آبان ۱۳۹۸
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2485

pvc-asso.ir

عرضه لوله های برقی پی وی سی نانو توسط شرکت پلیمر یاس

لوله های پی وی سی نانوی برقی مورد استقبال بازار قرار گرفته است. نمونه برداری از لوله های برقی توسط انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، اطمینان مصرف کننده را به دنبال دارد. 

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی شرکت پیلمر یاس در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق با برند نانو پلیمر یاس، محصولات خود را عرضه کرده است.


 میلاد محمدی کارشناس فروش شرکت پلیمر یاس در گفت و گو با خبرنگار انجمن درباره عرضه محصولات لوله های نانویی که در این نمایشگاه عرضه شده است، توضیح داد: طی چند سال اخیر شرکت پلیمر یاس تصمیم گرفت تا تکنولوژی جدیدی به ساخت لوله های برقی پی وی سی اضافه کند.


وی ادامه داد: فناوری نانو یکی از تکنولوژهای روز و پرکاربرد است؛ ما این تکنولوژی را با بهره گیری از آزمایشگاه مستقل در کارخانه انجام دادبم. این واحد تولیدی به صورت مستمر کار فرمول نویسی در فورمولاسیون تولید لوله های پی وی سی را انجام داد تا بتواند استحکام این محصولات را افزایش دهد.


محمدی درباره ویژگی های این محصولات توضیح داد: مواردی که در تولید لوله های برقی اهمیت دارد استحکام بالا، مقاومت در برابر شعله، قابلیت خم سرد و سهولت در نصب آن است.  با توجه به این که شرکت پلیمر یاس به عنوان واحد برتر فناوری در بازدید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انتخاب شده است توانسته خود را به عنوان یک شرکت پیشرو در تکنولوژی معرفی کند. 


این کارشناس فروش اظهار کرد: شرکت هایی که برای تولید محصولات خود از موادی برای انعطاف و براق شدن محصول استفاده می کنند، بر اساس استانداردهای موجود در بخش پی وی سی، مجاز به این کار نیستند، اما آنها درصدی از این مواد را برای توان رقابت در بازار استفاده می کنند. این در حالی است که شرکت پلیمر یاس تصمیم گرفت تا با اضافه کردن فناوری نانو به تمام این ویژگی ها دست یابد.


محمدی گفت: فناوری نانو راهکارصحیح، به روز و استانداردی برای دست یابی به اهداف مورد اشاره است.


وی درباره استانداردهای نانو در لوله های برقی توضیح داد: استاندارد شماره 21-11215 برای این محصولات تدوین شده است. همچنین شرکتی به نام نانو مقیاس در ایران گواهینامه های نانو را صادر می کند و ما تنها شرکتی در ایران هستیم که موفق به دریافت این گواهینامه در لوله های برقی شدیم. 


نانو پلیمر یاس شاخه ای از شرکت پلیمر یاس برای تولید محصولات نانو است.


این فعال حوزه تولیدی در پاسخ به این پرسش که آیا ضرورتی به نمونه برداری از لوله های برقی توسط انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی و انطباق آن با استانداردهای موجود در آزمایشگاه های مستقل وجود دارد یا خیر؛ گفت: داشتن استانداردها برای مجریان و سازندگان بسیار اهمیت دارد و همچنین اثبات ادعای تولیدکنندگان توسط یک مرجع ذیصلاح لازم است و اطمینان مصرف کننده را در پی دارد.


وی درباره اقبال بازار از لوله های نانوی برقی توضیح داد: این محصولات مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است مشتریان همواره دنبال محصولات جدید و با کیفیت هستند. استقبال تا اندازه ای بود که ما تولید محصولات معمولی را متوقف کرده و بر روی لوله های برقی نانو در این بخش متمرکز شدیم. 


محمدی درباره صادرات این واحد تولیدی گفت: با توجه به کیفیت محصولات، مورد استقبال در نمایشگاه ها از سوی کشورهای همسایه قرار گرفته است.  


وی درباره این دوره از نمایشگاه و مقایسه آن با ادوار گذشته توضیح داد: مسئله ای که در این دوره مشهود است استقبال ضعیف از نمایشگاه است و تنها یک روز تعداد بازدیدکنندگان مناسب بود. البته سایر شرکت ها نیز نسبت به این موضوع اذعان دارند. 

 

برای مشاهده اخبار شرکت پلیمر یاس اینجا را کلیک کنید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تعرفه تبلیغات انجمن پی وی سی

اخبار مرتبط