ارسال پاسخ

۱ شهریور ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3031

pvc-asso.ir

اتخاذ دو تصمیم مهم در جلسه هیئت مدیره انجمن لوله و اتصالات پی وی سی

نشست اعضای هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی با حضور مدعوین چهارشنبه شب 29 مرداد 1399، به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، در این جلسه که بیش از 3 ساعت و نیم به طول انجامید، موضوع کاهش سهمیه های پی وی سی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی و همچنین ملزومات اجرای طرح افق، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


در این جلسه آقای معمارزاده که به عنوان مهمان ویژه در نشست حضور داشت، پیشنهاد داد که نظرات اعضا به صورت کتبی جمع آوری و در یک اتاق فکر مورد بررسی قرار گیرد تا پس از جمعبندی به صورت یک آئین نامه درآید و همه با یک ادبیات مشترک سخن بگویند.


 در این جلسه دو تصمیم مهم به شرح زیر اتخاذ شد:
1.  تشکیل اتاق فکر

به منظور حل مشکلات صنعت و همچنین تعیین خط مشی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، با بهره گیری از آراء نخبگان، این اتاق فکر تشکیل می شود.

2.  انتخاب سخنگو و نماینده انحصاری انجمن در ارتباط با انجمن ملی صنایع پلیمر ایران

 

به منظور پرهیز از انعکاس صداهای متفاوت، هیئت مدیره به اتفاق آراء تصمیم گرفتند تا آقای منصور قدیمی که در حال حاضر نماینده انجمن لوله و اتصالات پی وی سی در هیئت مدیره انجمن ملی صنایع پلیمر ایران است، به عنوان سخنگو و نماینده انحصاری در ارتباط با انجمن ملی صنایع پلیمر ایران، فعالیت کنند.

 

لازم به ذکر است به زودی مشروح گزارش هیئت مدیره در سایت انجمن بخش کارتابل اعضای انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی منتشر می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تعرفه تبلیغات انجمن پی وی سی

اخبار مرتبط