ارسال پاسخ

۲۰ مرداد ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2998

مدیر کل نظارت بر کالاهای غیر فلزی خطاب به مدیر کل دفتر صنایع غیر فلزی

انجمن لوله و اتصالات پی وی سی در جلسات مرتبط با حوزه PVC، حضور یابد

پس از پیگری های انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، حسین مولاخواه در نامه ای خطاب به صفدری، خواستار حضور این انجمن در جلسه های مرتبط با حوزه پی وی سی شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، این انجمن پس از تلاطم بازار پی وی سی، تلاش ها و پیگری های زیادی برای تنظیم بازار و همچنین نقش آفرینی این تشکل در مراجع تصمیم گیری کرد.


بر این اساس انجمن لوله و اتصالات پی وی سی در نامه ای خطاب مولاخواه، مدیر کل نظارت بر کالاهای پی وی سی، خواستار حضور در کمیته راهبری مدیریت تقاضای محصولات پتروشیمی شد. انجمن در نامه خود آورده بود:
انتظار حضور در جلسات مرتبط با صنعت PVC برای ما به عنوان تشکلی که در اولین مراحل، اقدام به تدوین تفاهمنامه و حرکت در چارچوب الزامات سازمان و هماهنگی با ایشان در کلیه موارد و مقاطع نموده ایم، شاید خیلی بی راه نباشد، به ویژه این که درایت و تدبیر حضرتعالی در رفع مشکلات صنعتی تشکل ها و حمایت واقعی از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان همواره مثال زدنی بوده و هست.


لذا ضمن احترام به تدابیر آن سازمان محترم، انتظار داریم که انجمن لوله و اتصالات PVC به عنوان تشکلی که از سال ها پیش مورد عنایت و شناخت کامل قرار داشته است، جنابعالی در جلساتی که با موضوعاتی در مورد PVC، محصول، تولیدکنندگان، بازار و غیره این صنعت برگزار و تصمیم گیری می شود مورد توجه قرار گیرد و شخصا بتواند از صنعت خود و مشکلات و.... آن نمایندگی کند.

 

پس از این نامه انجمن، محمدحسین مولاخواه مدیر کل نظارت بر کالاهای غیرفلزی در نامه ای خطاب به مدیر کل دفتر صنایع غیر فلزی خواستار حضور این انجمن در جلسه های مرتبط با پی وی سی شد که تصویر دو نامه را در ادامه مشاهده می کنید.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تعرفه تبلیغات انجمن پی وی سی

اخبار مرتبط