ارسال پاسخ

۱۸ شهریور ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3064

pvc-asso.ir

پیشرفت در تجهیزات پایین دستی

شرکت Baruffaldi از ایتالیا تکنولوژی برش لوله iCut را معرفی می کند که برای اولین بار در k2019 سال گذشته عرضه شد.

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی:

 

تیغه ی گرم

چیزی که این سیستم برش را نسبت به سایر سیستم ها متمایزکرده عدم وجود تیغه های ستاره ای است، در عوض یک تیغه گرم شده در امتداد محور از طریق مکانیسم مستقلی که توسط موتورهای سروو تامین می شود، حرکت می کند.نرم افزار پیشرفته به icut این امکان را می دهد تا فرایند برش ساده باشد. این سیستم نه تنها لوله های  pp، PVC و  PE  صاف یا کاروگیت را برش میدهد بلکه برای هندسه های مختلف پروفیل مانند بیضی، مستطیلی و اشکال نامنظم نیز قابل استفاده است.

تکنولوژی برش لوله بدون تیغه های ستاره ای

 

برش های پیچیده

شرکت SICA از ایتالیا برای برش لوله های پلاستیکی تولید شده با مواد پیچیده و یا چند لایه نوعی اره الکتریکی توسعه داده است. سیستم های برش استاندارد ممکن است برای لوله هایی ساخته شده از مواد  PVDF، PP-R و یا آنهایی که با الیاف شیشه تقویت شده اند، مناسب نباشد.اره TRKC 160E میتواند بدون تولید تراشه یا گرد و غبار برای لوله ها تا قطر 160mm استفاده شود. این سیستم از اجزای هیدرولیکی و نیاز به تنظیمات دستی که در ورژن های قبلی لازم است معاف شده است مانند تثبیت موقعیت برش و بازوهای شماشگر.

با تعریف چند پارامتر مانند نوع ماده، قطر و ضخامت لوله از یک پنل عملیاتی، همه چیز به طور خودکار مدیریت می شود.هر حرکت، الکتریکی است که باعث کاهش صدا و افزایش دقت می شود. یک محرک سروو که واحد موتور و دنده را باهم ادغام می کند، حرکت و عملکرد بازوی برش را بهبود می بخشد.

 

اره الکتریکی TRKC 160E ویژه لوله های پلاستیکی چند لایه یا لوله هایی که  از مواد پیچیده تولید شده اند

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد