ارسال پاسخ

۲۵ دى ۱۳۹۷
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2049

pvc-asso.ir

استفاده از لوله و اتصالات PVC به زمان نیاز دارد

یکی از دلایل استقبال کم از لوله و اتصالات PVC در سامانه‌های نوین آبیاری، عدم اطلاع رسانی جامع از سوی کارخانه های تولید کننده لوله های پی وی سی است.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، مهیندخت آذرنیوش مدیرعامل شرکت مهندسین مشاوره آب ورزان در گفت و گو با خبرنگارانجمن  گفت: در طول نظارت این مهندسین مشاور  در پروژه های استان قزوین با در نظر گرفتن موارد فنی بدلیل مقرون بصرفه بودن در خطوط اصلی در سایزهای 160 و250 میلیمتر در دو طرح با مساحت بالای 100 هکتار ازلوله های پی وی سی استفاده شده است.          

 

وی درباره چرایی استفاده کم از محصولات پی وی سی در سامانه های نوین آبیاری توضیح داد:   متاسفانه یکی از مشکلات دربرآورد فنی پروژه ها عدم دسترسی آسان به اطلاعات فنی  لوله ها و اتصالات آن است در صورتی که برای سایر لوله ها با جنس های مختلف کاتالوگ ها به راحتی در فضای مجازی و تبلیغاتی در دسترس است. از سوی دیگر عدم همکاری لازم کارخانه های تولید کننده در خصوص ارائه مسایل فنی تنها به این موراد ختم نمی شود بلکه در زمینه اطلاع رسانی آنالیز قیمت محصولات نیز همکاری لازم صورت نمی پذیرد.    

 

آذرینوش در همین ارتباط ادامه داد: این موضوع در هنگامی که کار تازه با لوله های پلی اتیلنی شروع شده بود، وجود داشت. تلاش و گزارش های زیادی ارائه شد، تا در نهایت لوله و اتصالات پلی اتلین نیز در بخش کشاورزی مورد استفاده قرار گرفت. با توجه به تجربه مشاوران و کشاورزان جهت استفاده از اتصالات و لوله های پلی اتیلن، استفاده از لوله های پی وی سی نیازبه زمان  دارد.  

 

این مشاور درباره استقبال از این تولیدات پیشنهاد داد : اطلاع رسانی به روز در مورد کلیه  لوله ها و اتصالات از نظر فنی وارائه آنالیز قیمت، به روز بودن کارشناسان مربوطه در خصوص خواسته پروژه های مختلف و هماهنگ بودن کارشناسان فنی لوله های پی وی سی با کارشناسان شرکت های مهندسین مشاور است.

 

آذرینوش درباره سمینارهای برگزار شده توسط انجمن اظهار کرد: بهتر است در کنار این سمینارها، جهت  بازدید از کارخانه های تولیدی نیز هماهنگ شود. دوره هایی که این انجمن تا کنون برگزار کرده است همه جانبه اما  فهرست وار بود. این دوره ها باید برای مخاطبان ملموس تر باشد.

 

بیشتر بخوانید:

اجرا با لوله های پی وی سی راحت است

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تعرفه تبلیغات انجمن پی وی سی

اخبار مرتبط