ارسال پاسخ

۳۰ دى ۱۳۹۷
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2058

pvc-asso.ir

مصرف کنندگان نسبت به استفاده از لوله و اتصالات PVC توجیه نیستند

لوله و اتصالات پی وی سی خوب است؛ اما هنوز نتوانسته ایم مصرف کنندگان را نسبت به استفاده از این نوع لوله ها توجیه کنیم.

ایمان جعفری مدیر عامل پارس خطوط خزر در گفت و گو با خبرنگار انجمن لوله و اتصالات پی وی سی درباره استفاده از لوله و اتصالات پی وی سی در سامانه های نوین آبیاری گفت: در استان ما چندان از لوله و اتصالات پی وی سی استفاده نمی شود، شاید در استان های دیگر کار با این نوع لوله و اتصالات رایج تر باشد؛ چون پلاک ها در اینجا کوچک است یک و دو هکتار؛ بنابراین استقبال نسبت به این لوله ها کمتر است.

 

وی درباره مقایسه لوله و اتصالات پی وی سی با سایر لوله های پلیمری توضیح داد: لوله و اتصالات پی وی سی خوب است اما کاربرد ندارد و هنوز نتوانسته ایم مصرف کنندگان را نسبت به استفاده از این نوع لوله ها توجیه کنیم.

 

جعفری درباره این عدم توجیه و این که آیا این موضوع به دلیل نپذیرفتن کارفرما است و یا دلایل فنی دیگری دارد، توضیح داد: همان طور که اشاره شد به دلیل کوچک بودن مزارع، در عمل نمی توان از این نوع محصولات استفاده کرد و به دلیل این که اتصالات پلی اتیلن راحت تر است و در اندازه های مختلف نیز وجود دارد، استفاده از آن رایج تر است. همچنین مصرف کننده نیز تمایلی به استفاده از لوله و اتصالات پی وی سی نداشته و مقرون به صرفه نیز نیست.

 

وی در پاسخ به این پرسش که چه راهکاری برای توجیه و ترویج استفاده از این محصولات وجود دارد، گفت: باید سایزهای کوچک بیشتر ترویج و همچنین کار با اتصالات آن راحت تر شود. در مازندران چون مزارع کوچ و جابجایی لوله هم بسیار است باید مشکل شکنندگی لوله و اتصالات آن نیز رفع شود.

 

مدیر عامل پارس خطوط خزر اظهار داشت: در مجموع لوله و اتصالات پی وی سی خوب است اما باید در محل مناسب و جایگاه خود استفاده شود به طور مثال برای زمین های بزرگ بهتر می توان از این محصولات استفاده کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد