ارسال پاسخ

۴ اردیبهشت ۱۳۹۷
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1511

pvc-asso.ir

نرم افزاری برای تشخیص نواقص لوله گذاری

این نرم افزار  بازرسی لوله را براساس اشعه ایکس دیجیتال انجام می دهد، ابزاری را برای بررسی ناحیه دلخواه روی دیواره خارجی لوله و...

سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، نرم افزار جدیدی که توسط آزمایشگاه ملی بخش انرژی ساوانا(SRNL) راه اندازی شده است منجر به روشی ارزانتر برای تشخیص خوردگی و یا نقص های دیگر در لوله های کشتی می شود.

 

نرم افزار کپی رایت با انالیز تصاویر اشعه ایکس دیجیتالی و تعیین نقص در ضخامت لوله ها در نتیجه 6 ماه قرارداد تحقیق و توسعه بین SRDL و NGSB توسعه پیدا کرد. SRNL به NGSB مجوز تجاری سازی و ادامه توسعه و رشد نرم افزار برای تجزیه و تحلیل لوله های دریایی اعطا کرده است.

 

 کشتی ها دارای مقادیر زیادی لوله گذاری هستند که در معرض خوردگی و انواع دیگر مسائل مربوط به شکست قرار دارد. روش فعلی برای بازرسی این مسائل و برهنه کردن عایق بندی لوله کشی است سپس لوله را آزمایش می کنند که ببینند آیا خوردگی و یا مسائل دیگر وجود دارد یا خیر؟

 

با توجه به این که روش جدید از اشعه ایکس دیجیتال استفاده می کند، نیازی به حذف عایق نیست. هنگامی که نرم افزار جدید کامل شود، در زمان به طور قابل توجهی صرفه جویی خواهد شد همچنین ارزیابی لوله گذاری در یک دوره کوتاه امکان پذیر می شود.

 

 نرم افزار جدید که بازرسی لوله را براساس اشعه ایکس دیجیتال انجام می دهد، ابزاری را برای بررسی ناحیه دلخواه روی دیواره خارجی لوله و ابزری را برای بررسی ناحیه داخلی لوله با هم ترکیب می کند. این نرم افزار نتایج دیجیتالی اشعه ایکس نواحی داخلی و خارجی بین دیواره های لوله را به طور کمی ارزیابی می کند.

 

-----

بیشتر بخوانید

آبیاری چیست؟ انواع روش های آبیاری

 

لوله چیست؟ پی وی سی Pvc چیست؟ معرفی انواع لوله های پی وی سی

 

کاربرد انواع لوله ها / چگونگی انتخاب مواد ترموپلاستیک مناسب برای لوله کشی صنعتی

 

عمر طولانی لوله های پی وی سی ( PVC )

 

معرفی لوله های pvc شفاف مقاوم در برابر uv

 

5 گام کنترل ظاهری لوله و اتصالات پی وی سی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد