ارسال پاسخ

۵ آذر ۱۴۰۱
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n5593

pvc-asso.ir

عرضه پلی‌اتیلن از تقاضا پیشی می‌گیرد

براسکم، بزرگترین شرکت تولیدکننده محصولات پتروشیمی آمریکای لاتین یش‌بینی کرد که مقدار ظرفیت تولید پلی‌اتیلن تا سال 2024 میلادی از تقاضا فراتر می‌رود.

به گزارش انجمن لوله و اتصالات پی وی سی به نقل از خبرگزاری رویترز، مقام‌های براسکم، بزرگترین شرکت تولیدکننده محصولات پتروشیمی آمریکای لاتین که در برزیل و مکزیک برای تولید پلی‌اتیلن ظرفیت‌سازی می‌کند، گفتند: بازارهای جهانی پلی‌اتیلن، نوعی رزین پلاستیکی که پرمعامله ترین کالای پتروشیمی است، تاثیر افزایش عرضه را پس از سال 2023 میلادی احساس خواهد کرد.

پدرو فریتاس، مدیر مالی شرکت براسکم در سه ماه سوم 2022 گفت: زمانی که به شرایط بازارهای جهانی پلی‌اتیلن در سال آینده میلادی نگاه می‌کنیم، شاهد افزایش عرضه بیش از رشد تقاضا هستیم.

وی ادامه داد: در سال 2024 میلادی ما شاهد معکوس شدن این روند خواهیم بود زیرا سرمایه‌گذاری برای سال 2025 میلادی اکنون مشخص نمی‌شود.

مدیر مالی شرکت براسکم تصریح کرد: با نگاهی به اعدادی که از مشاوره خارجی به دست می‌آیند، این چشم‌انداز را پیش رو داریم که سال 2023 میلادی همچنان شاهد آغاز روند افزایش ظرفیت تولید خواهیم بود، اما پس از آن روندی معکوس را تجربه خواهیم کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد