ارسال پاسخ

۸ مرداد ۱۴۰۱
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n5284

pvc-asso.ir

ماشین کوپله برای لوله های OPVC

شرکت سیکا در ایتالیا یک دستگاه کوپله برای لوله های آرایش یافته پی وی سی توسعه داده است. مدل Starbell می تواند مادگی با واشر نوع Rieber را روی لوله های OPVC ایجاد کند.

 در لوله های پی وی سی استاندارد هم از مادگی با واشر نوع ANGER  که واشر قابل جابه جایی و تعویض است و هم از مادگی های نوع Rieber که دارای واشر از قبل یکپارچه شده با لوله در مرحله ایجاد مادگی است، استفاده میشود. مادگی با واشر نوع Rieberدر هنگام مونتاژ خط لوله قابل جدا شدن نیستند .

مادگی های Rieber دارای یک واشر هستند که در مرحله ایجاد مادگی روی لوله یکپارچه شده اند. این نوع مادگی محبوب تر است زیرا در هنگام نصب احتمال جابه جایی تصادفی واشر کاهش می یابد و خطر انتشار آب را به خارج ازبین میبرد.

 

واشر  ANGER  و ایجاد نشتی بر اثر فشار مثبت

 

روش ساخت این مادگی در لوله های OPVC متفاوت با لوله های  PVC معمول است. تا به امروز این روش ها تنها به صورت صنعتی برای شکل دهی مادگی های نوع ANGER قابل استفاده بوده اند. اما اکنون برای محل های اتصال از نوع مادگی Rieber نیز در دسترس هستند.

ماشین کوپله ساز جدید می تواند لوله هایی که به طور پیوسته ساخته و آرایش می یابند را پردازش کند. به گفته سیکا سیستم کوپله ساز Rieber باچندین استاندارد بین المللی مطابقت دارد.

ماشین‌های SICA که فرآیند ایجاد مادگی Rieber را ممکن می‌سازند در سه مدل بر اساس محدوده ابعاد لوله موجود هستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد