ارسال پاسخ

۱۱ تير ۱۴۰۱
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n5151

pvc-asso.ir

تقاضای پایین برای PE، PP و PVC در ترکیه

بازارهای واردات پلیمر ترکیه تحت فشار تقاضای پایین است .فشارهای تورمی که به شدت به بازارهای محصولات نهایی در سراسر جهان ضربه می زند، مصرف رزین ها را به خرید براساس نیاز، محدود کرده است.

ورود محموله های آسیایی و روسی به بازار، قيمت  PVC را همچنان نزولی نگه داشته است

کاهش مصرف پی وی سی در بحبوحه فشارهای تورمی همچنان در کانون توجه قرار دارد.

ورود محموله های روسیه و شمال شرق آسیا باعث تشديد فشار فروش بر فروشندگان شده است.این واردات همچنین  اثرات ناشي از  تعطیلی غیرمنتظره شركت پتکیم را کاهش داده است.

K67 روسی به 1450-1500 دلار در هر تن CIF/FCA برای محموله‌های جدید و محموله‌های تحویل فوری کاهش یافت و در اواخر این هفته به 1420 دلار در هر تن رسید. فروش استقراضی برای K67 ایالات متحده با قیمت 1400 دلار در هر تن برای محموله های اواخر اگوست نیز اضافه شد.

تامین کنندگان آسیایی سیاست کاهش قیمت یک شرکت بزرگ  تولیدکننده تایوانی در ماه ژوئیه دنبال کردند. فروشندگان K67 چینی با قیمت های از 1400 دلار در هر تن تا 1500 دلار در هر تن CIF  برای ترکیه باقی ماندند. سقوط پی در پی در معاملات آتی دالیان و قیمت نفت و همچنین احتیاط بازارهای پایین دستی تحت سایه محدودیت های کووید در برخی شهرها، بر فروشندگان تاثیر گذاشته است.

در پایان هفته، قیمت K67 کره جنوبی به 1560-1570 دلار در هر تن بدون در نظر گرفتن عوارض سقوط کرد. بر اساس گمانه زنی های بازار، قیمت رزین کره ای به حدود 1500 دلار در هر تن رسیده است، اگرچه این موضوع توسط منابع تایید نشده است. به نظر می رسد چشم انداز قیمتی دوره آتی نزولی باشد زیرا چندین تولید کننده قصد دارند  فعالیت کارخانه های خود را برای تعطیلات متوقف کنند و بازارهای جهانی PVC در کل ضعیف باقی می مانند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد