ارسال پاسخ

۳۱ مرداد ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4225

pvc-asso.ir

مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی یک هفته دیگر تمدید شد

معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: به استناد مصوبه اخیر ستاد ملی مدیریت کرونا مهلت ارایه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان درآمد املاک اجاری یک هفته دیگر تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن به نقل از همشهری،  «محمد مسیحی» اظهار کرد: مطابق قانون مالیات‌های مستقیم، ۳۱ تیرماه آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری است، اما به استناد مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا، مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی این گروه‌ها تا پایان مردادماه تمدید شده بود.

وی افزود: اکنون با عنایت به تعطیلات شش روز اخیر و به استناد مصوبه روز شنبه مورخ ۳۰ مردادماه ستاد ملی مدیریت کرونا، این مهلت به مدت یک هفته دیگر تمدید شد تا مودیان مالیاتی فرصت بیشتری برای انجام تکالیف مالیاتی داشته باشند. بنابراین، روز یکشنبه ۷ شهریورماه، آخرین مهلت برای ارایه اظهارنامه مالیاتی خواهد بود.

مسیحی با تاکید بر اینکه برخورداری از هر نوع تسهیلات و معافیت‌های مالیاتی، منوط به تسلیم اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر قانونی است، عنوان داشت: فعالان اقتصادی به منظور بهره مندی از مشوق‌های قانونی نرخ صفر و یا هر نوع تسهیلات دیگر باید اظهارنامه مالیاتی خود را تا روز یکشنبه هفتم شهریورماه سال جاری به صورت الکترونیکی از طریق درگاه ملی مالیات به آدرس  WWW.INTAMEDIA.IR  ارسال و مالیات خود را پرداخت کنند.

 

معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور در خاتمه تاکید کرد: مؤدیان مالیاتی، در صورت عدم پرداخت مالیات و یا حسب مورد عدم تسلیم اظهارنامه مالیاتی در مهلت مقرر، مشمول جرایم قانونی خواهند شد.

گفتنی است، مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان درآمد املاک اجاری ۳۱ تیر ماه بود که سازمان امور مالیاتی کشور با مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا آن را تا پایان مردادماه تمدید کرده بود که حالا یک هفته دیگر نیز تمدید شد.
 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد