ارسال پاسخ

۳۱ مرداد ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4224

pvc-asso.ir

افزایش صادرات محصولات پتروشیمی سنگاپور برای هشتمین ماه پیاپی

صادرات محصولات پتروشیمی سنگاپور در ماه ژوئیه برای هشتمین ماه پیاپی رشد را رقم زد و نسبت به دوره مشابه سال 2020 بیش از 49 درصد افزایش یافت.

به گزارش روابط عمومی انجمن به نقل از نیپنا ، آمارهای موسسه دولتی اینترپرایز سنگاپور حکایت از این دارد که ارزش صادرات پتروشیمی سنگاپور در ژوئیه سال 2021 میلادی با 49.4 درصد افزایش نسبت به دوره مشابه پارسال به یک میلیارد و 470 میلیون دلار رسید و این شرایط به افزایش مجموع صادرات غیرنفتی این کشور آسیایی کمک کرد.

بر اساس این گزارش، افزایش صادرات محصولات پتروشیمی در ماه ژوئیه برای هشتمین ماه پیاپی رخ داده است.

آمارهای موسسه دولتی اینترپرایز سنگاپور نشان می‌دهد مجموع صادرات غیر نفتی سنگاپور در ژویئه سال 2021 میلادی با 12.7 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه پارسال به 16 میلیارد و 600 میلیون دلار رسید، به‌طوری که این رقم در ژوئن امسال افزایش 15.9 درصدی را ثبت کرده بود.

مجموع صادرات کالاهای غیر الکترونیکی که شامل پتروشیمی و محصولات دارویی می‌شود، در ماه ژوئیه نسبت به دوره مشابه پارسال 12.1 درصد افزایش یافت، این رقم در ماه ژوئن امسال با افزایش 13.2 درصدی همراه بود.

مجموع صادرات کالاهای غیر الکترونیکی سنگاپور به هر 10 شریک تجاری این کشور آسیایی به جز کره جنوبی و ایالات متحده آمریکا در ماه ژوئیه با افزایش همراه بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد