ارسال پاسخ

۲۸ فروردین ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3623

pvc-asso.ir

نگهداری پیشگیرانه در اکستروژن با سیستم کنترل متمرکز

شرکتBausano ایتالیا یک سیستم کنترل متمرکز ایجاد کرده است که تمام بخش های یک سیستم اکستروژن را با پیشرفته ترین فناوری های صنعت 4.0 از نظر تشخیص هوشمند و نگهداری پیشگیرانه یکپارچه می کند.

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی:

 

 این نرم افزار با نام Orquestraبا نظارت مستمر و به موقع، این امکان را برای اندازه گیری تمام پارامترهای تولید از راه دور فراهم می کند و می تواند گزارش های فوری به صورت گرافیکی در مورد عواملی مانند شاخص های عملکرد و میزان ضایعات تولید شدهارائه دهد.

 

تمام ماشین های موجود دریک سایت می توانند با سیستم های مدیریت مانند ERP، MES  و CRM برای مدیریت اتوماتیک دستورالعمل های تولید، ادغام شوند. داده های خام جمع آوری شده توسط Orquestra می تواند توسط کاربران نهایی آنالیز شود و برای بهینه سازی فرایند اکستروژن به آنها کمک کند. این سیستم به طور خاص به کاربران این امکان را می دهد تا از برنامه ریزی برای تعمیر، به سمت  پیش بینی تعمیر حرکت کنند که می تواند باعث افزایش بهره وری و صرفه جویی در وقت و منابع شود.

 

Bausano می تواند از راه دور به شاخص های عملکرد ماشین دسترسی پیدا کند و از قبل سو عملکردهای احتمالی را شناسایی کند. این کار را می توان از طریق برنامه ACTY  شرکت باوسانو انجام داد. اشتراک گذاری داده ها در این کلود، باوسانو را قادر می سازد تا به اپراتورها مشاوره دهد و این امر می تواند فرایندهای تولید را کارآمدتر کند. با Orquestra کاربران نهایی سیستمی خواهند داشت که به طور مداوم به آنها کمک می کند که عملکرد آنها از نظر کیفیت محصول و زمان بین شروع و اتمام فرایند تولید، بهبود یابد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد