ارسال پاسخ

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3718

pvc-asso.ir

پمپ‌های مذاب با طراحی مجدد برای افزایش خروجی

پمپ‌های مذاب بخشی مهم از سیستم اکستروژن محسوب می‌شوند. تشکیل یک پروفایل فشار مطلوب و در نهایت ارتقاء راندمان و بهبود کیفیت از مزایای اصلی این تجهیزات هستند.

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی‌وی‌سی:

 

شرکت Nordson پمپ‌های مذاب با ظرفیت بالا را توسعه داده است که ضمن افزایش کارایی فرایند و کیفیت محصول نهایی در مقایسه با پمپ‌های بزرگ قبلی خود، هزینه کل مالکیت را نیز کاهش می‌دهد.

 

پمپ‌های مذاب جدید BKG BlueFlow در 5 سایز با ظرفیت‌های مختلف از  1164 تا 4900 سی سی/دور در دسترس هستند. این پمپ‌ها برای کاربردهای فیلم، ورق، لوله، پروفیل، فیبر، آمیزه کاری، بازیافت، پلیمریزاسیون و مذاب داغ مناسب هستند. توان خروجی این پمپ‌ها 26500 پوند در ساعت بسته به نوع کاربرد در دسترس است و می‌توانند تا دمای 626 درجه فارنهایت را تحمل کنند. طراحی ارائه شده توسط Nordson هزینه کل مالکیت را به صورت زیر کاهش می‌دهد:

    بهبود کیفیت محصول نهایی: با حفظ فشار ثابت و سازگار شدن با تغییرات فرایند، پمپ‌های با طراحی جدید استحکام محصول را افزایش می‌دهند.


    خروجی بیشتر: نوردسون با بهینه‌سازی رئولوژیکی اجزای هسته و جریان پلیمر از طریق پمپ، بهره وری را بهبود بخشیده است.


    کاهش خرابی و خاموشی دستگاه: سایر ویژگی‌های پمپ‌های جدید برای سرعت بخشیدن به نصب، نگهداری آسان و ساده سازی انتخاب قطعات یدکی طراحی شده‌اند.


    صرفه جویی در مصرف انرژی: افزایش 10 درصدی در منطقه تبادل گرما و کاهش نیاز به گرمایش این پمپ‌ها باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می‌شود. همه سایزهای جدید به صورت استاندارد به یک تنظیم گرمایشی چند لایه مجهز شده‌اند که این امر پردازش پلیمرهای حساس به دما و برش را افزایش می‌دهد و کاربردهایی راکه باید با دستورالعمل ایمنی ATEX  اتحادیه اروپا مطابقت داشته باشد، تسهیل می‌کند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد