ارسال پاسخ

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3753

مواد اولیه و محصولات ارائه شده در چایناپلاس 2021

پنتا اریتریتول استئارات (PETS) به عنوان روان کننده برای محصولات PVC سخت

PETS در دماهای بالا دارای پایداری حرارتی خوب و فراریت کم است، خاصیت توزیع و جریان ­پذیری خوب پلاستیک ­های نیمه بلوری که دارای هسته­ زایی عالی هستند، می ­توانند برای محصولات شفاف استفاده شوند.

 

 

PETS دارای پایداری حرارتی فوق­العاده ­ای است در نتیجه می ­توان از آن برای پردازش چنین سیستم­ هایی استفاده کرد، بدون اینکه نگران تخریب بود این افزودنی می­ تواند به طور قابل توجهی سبب بهبود شفافیت و سطح نهایی محصول شود.

 

در فرآیند اکستروژن و تزریق بسیاری از پلیمرها، PETS به عنوان یک روان کننده موثر است؛ این محصول در پلی­ کربنات (PC)، پلی­ استرهای ترموپلاستیک (PET، PBTPPO، PPS و سایر ترموپلاستیک های مهندسی توصیه می­ شود.

به عنوان یک روان­ کننده خارجی در PC (پلی ­کربنات)، PVC سخت و سایر سیستم ­های پلیمری، بهره ­وری بالایی داشته و اجازه می ­دهد مقدار استفاده از PETS نسبت به اکثر روان­کننده ­های معمول کمتر بوده و بین 1/0 تا 1 درصد باشد. هنگامی که شما نیاز به خواصی چون ثبات حرارتی و توزیع مناسب دارید، PETS یک انتخاب عالی است.

 

فناوری ضد میکروبی در تولید پلاستیک ­ها

تحقیقات نشان می دهد که 72% از مصرف­کنندگان نگران قرار گرفتن در معرض باکتری­ها هستند. به همین دلیل است که شرکت Microban به همراه تعدادی از تولیدکنندگان در سراسر جهان در حال کار بر روی تولید محصولات پلاستیکی هوشمندی هستند که ایمن تر و ماندگارتر باشد. با تکیه بر انبوهی از داده­ های علمی، فنآوری ضد میکروبی Microban موجب محافظت دائمی سطوح در برابر باکتری­ ها، کپک ­ها و جلوگیری از رشد آن­ها می ­شود. نتایج تحقیقات نشان می دهد که فرمولاسیون­ های خاص باعث کاهش بار ویروسی سطوح بیش از 90% می­ شوند. مواد افزودنی Microban برای استفاده در طیف وسیعی از پلیمرها مانند ABS، PP، PS، PE، LDPE، PVC و PC مناسب هستند.

کاربردهای معمول این فناوری در صنعت خودروسازی، وسایل الکترونیکی، ساخت و ساز، خدمات غذایی، بهداشتی و بسته­ بندی است.

 

تخصص بی­ نظیر پلیمرهای Microban به معنی ایجاد راه­ حل ­های ضد میکروبی ویژه ­ای است که روند تولید را مختل نمی ­کند و روی محصول پلاستیکی نهایی تأثیر نمی ­گذارد. تمام فناوری ­های Microban در آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده (EPA)، ثبت شده و به EU BPR ابلاغ شده است.

 

خرد کن و جداساز اتوماتیک

دستگاه خردکردن و جدا­ساز یا سورتینگ با برند Sanchuang برای خردکردن و بازیافت مواد کامپوزیتی استفاده می ­شود. عملکرد اصلی آن جداسازی ناخالصی ­های موجود در پلاستیک برای بدست آوردن پلاستیکی تمیز و قابل بازیافت است.

برای کابل ­ها: پس از خرد شدن کابل­ ها، جداسازی مس و PVC، برای لوله ­های آب FRP: پس از خرد شدن لوله آب، جداسازی فیبر موجود در لوله ، برای زیپ: پس از خرد کردن زنجیره، جداسازی پارچه برای بدست آوردن PET ، PA و سایر پلاستیک ­ها، برای فیلم­ های فتوولتائیک: پس از خرد شدن فیلم فتوولتائیک پودری، جداسازی فیلم EVA و سیلیکون از هم.

 

 

اکسترودر دومارپیچ موازی ناهمسوگرد با بازدهی بالا

1. طراحی مارپیچ پیشرفته، سبب کاهش نیروی برشی، باثبات­تر و یکنواخت­تر شدن روند پلاستی­سایزینگ شده است.

2. طراحی پیچ منحصر به فرد، تا حد زیادی خروجی را افزایش می­ دهد.

3. کیفیت بالای گیربکس ­های با برند Sunlung تایوان، سبب اطمینان از عملکرد طولانی مدت می شود.

4. کنترل PLC و کنترلر دمایی به صورت سفارشی در دسترس هستند.

5. سیستم کنترل الکتریکی پیشرفته و کنترل دقیق دما

6. طراحی ­های متفاوت برای صرفه­ جویی در مصرف انرژی و مصرف برق

7. آلارم هشدار دهنده نقص در بخش­ها، عیب ­یابی آسان

8.  این اکسترودرها خصوصاً مناسب برای لوله ­های PVC با قطر بزرگ، لوله ­های C-PVC و تولید پروفیل با سرعت بالا می باشد.

 

ربات شش محوره برای قالب گیری تزریقی

BRTIEXZA0805 یک ربات همکار شش محوره است که به طور مستقل توسط BORUNTE توسعه یافته است، این ربات با حداکثر تحمل بار 5 کیلوگرم و حداکثر طول بازو 805 میلیمتر طراحی شده است. در عین حال، ایمن و کارآمد، هوشمند و بسیار کاربردی، انعطاف پذیر و سبک، مقرون به صرفه و قابل اعتماد، دارای مصرف انرژی کم و سایر ویژگی­ هایی است که نیازهای مشتریان در همکاری انسان و ماشین را برآورده می­ کند.

حساسیت بالا و پاسخ ­دهی سریع آن می ­تواند در خط تولید محصولات انعطاف­ پذیر با چگالی بالا، برای پاسخگویی به نیازهای بسته­ بندی محصول، قالب­ گیری تزریقی، بارگیری و تخلیه، مونتاژ و سایر عملیات ­ها، به ویژه برای همکاری ­های متقابل انسان ـ ماشین، به کار رود.

 

ترجمه و گردآوری: سمیه صلاحی (مدیرکنترل کیفیت شرکت پارس پولیکا)

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد