ارسال پاسخ

۲۴ فروردین ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3593

pvc-asso.ir

افزایش قیمت جهانی پی‌وی‌سی به دلیل مشکلات در مواد اولیه

به گفته Keyline شرکت تامین کننده مواد ساختمانی انگلستان،افزایش قیمت جهانی pvc به دلیل حل نشدن مسائل در زنجیره تامین مواد اولیه پی‌وی‌سی می‌باشد.

مشکلات در رابطه با کمبود شدید مواد اولیه مورد استفاده تولیدکنندگان پی‌وی‌سی و رزین‌های پلیمری، موجب ایجاد مشکل در زنجیره تولیدکنندگان و مشتریان این محصول می‌شود که این امر منجر به افزایش قیمت این محصول در بازار خواهد شد.

 

به دلیل کمبودها، تقاضای زیاد محصول در انگلیس و جهان و مسائل لوجستیکی از نوامبر 2020 قیمت‌ها در حال افزایش هستند. علاوه بر این، اخیرا در اروپا و آمریکا شمالی به دلیل سرمای شدید هوا در ماه فوریه تولید برخی از کارخانه‌ها  متوقف شده است. این حوادث منجر به اعمال فورس ماژور توسط تولیدکنندگان شده است که آن ها را با افزایش قابل توجه قیمت، محدودیت حجم و نیاز به تهیه محصولات گران تر برای تامین عرضه روبرو کرده است. این موضوع منجرشده است که تولیدکنندگان برای حفظ عرضه خود به بازار مجبور باشند محصولات خود را با افزایش قیمت عرضه کنند که برخی از این افزایش قیمت‌ها از 5 آپریل 2021 اجرا خواهند شد.

 

کی‌لاین قبلا در مورد این افزایش قیمت و تاثیر آن بر مشتریان خود بحث کرده بود و اطمینان داده است که این شرکت تمام تلاش خود را خواهد کرد تا افزایش قیمت‌ها را به حداقل برساند. این شرکت با داشتن شعب بسیار و سهام قوی و همچنین پشتیبانی متعهدانه از محصولات خود اطمینان داد که می‌تواند در جایگاه خوبی برای ادامه عرضه به مشتریان خود باشد.

 

ترجمه: محمد رضا صابری

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد