ارسال پاسخ

۱۴ مهر ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3126

pvc-asso.ir

کاهش شدید خرید شرکت تعاونی تامین نیاز تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی ایرانیان از بورس کالا

به گفته رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی تامین نیاز پی وی سی ایرانیان، در سامانه این تعاونی به متقاضیان برای عدم ثبت سفارش تاکید شد و در نهایت میزان خرید به میزان زیادی کاهش پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، محمدحسن خرازی رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی پی وی سی ایرانیان در این باره به خبرنگار انجمن گفت: این تعاونی در سامانه خود پیام ها و پیشنهادهای آقایان عباسعلی متوسلیان رئیس هیئت مدیره انجمن لوله و اتصالات پی وی سی و آقای غیاثی را منتشر و به متقاضیان تاکید کرد تا در صورت امکان از ثبت سفارش خودداری کنند.


خرازی گفت: بر اساس موارد فوق تنها چند شرکت به دلیل نداشتن مواد اولیه تقاضای خود را ثبت کردند و به همین دلیل میزان خرید این تعاونی بسیار کاهش یافت.


به گفته وی برخی دیگر از تولیدکنندگان میزان مواد مورد نیاز خود را کاهش دادند.


لازم به ذکر است که قیمت های پایه اعلام شده پی وی سی توسط دفتر توسعه صنایع پایین دستی شرکت ملی پتروشیمی در روز گذشته، بر خلاف سایر گریدهای پلیمری با افزایش زیادی روبرو شد. 


این در حالی است که انجمن لوله و اتصالات پی وی سی در مکاتبات و نشست های خود با ارائه مستندات از قیمت پی وی سی در بازارهای جهانی به مسئولان ذیربط از جمله رئیس دفتر توسعه صنایع پایین دستی شرکت ملی پتروشیمی، خواستار رفع ابهام در نحوه قیمت گذاری این مواد شده که تا کنون بر خلاف وعده های داده شده، پاسخ عملی دریافت نکرده است.


در همین حال امروز مدیر عامل شرکت تعاونی مجد جی، به پیروی از درخواست انجمن لوله و اتصالات پی وی سی از خرید مواد امتناع کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تعرفه تبلیغات انجمن پی وی سی

اخبار مرتبط