ارسال پاسخ

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n861

pvc-asso.ir

نام های تجاری مشابه؛ مشکلی برای تولیدکنندگان / سایه انتخابات ریاست جمهوری بر نمایشگاه تبریز

ثبت برخی از نام های تجاری مشابه با پسوند و پیشوندهای مترادف، مشکلاتی را برای تولیدکنندگان ایجاد کرده است. بسیاری از این نام های مشابه، محصولات بی کیفیت تولید می کنند.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، حسن حاجبی مدیر تولید شرکت آذر لوله در خصوص برپایی نمایشگاه سیستم های حرارتی و برودتی و مصالح ساختمانی، اظهار داشت: این نمایشگاه هر ساله در اردیبهشت ماه برگزار می شود. به لحاظ میزان استقبال از نمایشگاه در مقایسه با سال های گذشته، رونق آن کمتر بوده است؛  شاید یکی از دلایل آن موضوع انتخابات ریاست جمهوری باشد.

 

وی در خصوص چشم انداز خروج از رکود صنعت ساختمان گفت: دولت در 4 سال گذشته تلاش داشت تا بیشتر تورم را مهار کند که این نیز رکود را به دنبال داشت. به باور بنده اگر دولت فعلی بار دیگر سر کار بیاید در 4 ساله دوم از رکود خارج می شویم. به زعم بنده دولت تلاش خواهد کرد تا حداقل بخش ساختمان را از رکود فعلی خارج سازد.

 

حاجبی درباره مشکل عرضه لوله و اتصالات پی وی سی بی کیفیت دربازار عنوان کرد: متاسفانه این موضوع در همه جا وجود دارد و در تبریز هم بازار با این مشکل روبرو است. مشکل دیگر ثبت برخی از نام های تجاری مشابه با پسوند و پیشوندهای مترادف است که این موضوع بحث های زیادی را برانگیخته است. در تبریز حدود 8 کارخانه تولید لوله و اتصالات پی وی سی وجود دارد که بیش از 90 درصد محصولات آنها فاقد کیفیت لازم است.

 

وی در همین ارتباط ادامه داد: هنگامی که به شهرهای دیگر برای بازاریابی مراجعه می کنیم، قیمت هایی که ارائه می دهیم عنوان می شود که لوله تبریز دارای چنین قیمتی نیست. متاسفانه مشتریان، لوله های تبریز را به عنوان محصولات بی کیفیت می شناسند که این موضوع نتیجه عرضه برخی محصولات بی کیفیت توسط تعدادی از تولیدکنندگان این حوزه است.

 

حاجبی یکی از راهکارهای حل مشکل عرضه محصولات بی کیفیت در بازار را اصلاح سیستم ثبت نام های تجاری عنوان کرد و گفت: باید برای تولید محصولات با کیفیت و استاندارد، اجماعی بین تولیدکنندگان حاصل شود و پس از آن در بازار رقابت سالم انجام شود. 

 

به گفته این تولیدکننده شرکت آذر لوله در حال حاضر بخشی از محصولات خود را از طریق نمایندگان خود به کشورهای عراق و افغانستان صادر می کند. حاجبی در پایان از برنامه ریزی برای گسترش صادارت این شرکت به کشورهای آسیای میانه خبر داد.

 

برای مشاهده اخبار شرکت آذر لوله می توانید اینجا را مشاهده کنید.

 

این نمایشگاه روز گذشته  22 اردیبهشت ماه به کار خود پایان داد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تعرفه تبلیغات انجمن پی وی سی

اخبار مرتبط