ارسال پاسخ

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n862

pvc-asso.ir

نمایشگاه سیستم های برودتی، حرارتی و مصالح ساختمانی تبریز؛ همیشه خوب با بازدیدکنندگان تخصصی

گاهی که ثبات در بازار مواد اولیه وجود دارد، اورهال یک پتروشیمی یا عدم تولید یک گرید خاص، موجب آشفتگی بازار می شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، سعید ابراهیمی اصل مدیر بازرگانی آذر اتصال در باره نمایشگاه سیستم های حرارتی، برودتی و مصالح ساختمانی تبریز گفت: این نمایشگاه همیشه با استقبال روبرو بوده است امسال نیز بازیدکنندگان تخصصی که بیشتر از خود تبریز و حومه آن بودند، از این نمایشگاه بازدید داشتند. 

 

شرکت آذر اتصال از سال 1384 فعالیت خود را آغاز کرده است و اتصالات را از سایز 40 تا 160 و لوله را از سایز 32 تا 315 در خط تولید خود دارد. 

ابراهیمی در خصوص برنامه این شرکت برای توسعه در دو بخش محصولات و صادارت توضیح داد: اکنون ما به عراق صادارت داریم. همچنین برای تنوع محصولات تصمیم داریم تا سایز 200 اتصالات را تولید کنیم. 

 

وی ادامه داد: برای رقابت پذیری بیشتر در بازارهای صادارتی دو موضوع قیمت و کیفیت را ملاک قرار داده ایم.

 

مدیر بازرگانی آذر اتصال با بیان این که مواد اولیه مورد نیاز را به دو روش بورس کالا و بازار آزاد تهیه می کنند، گفت: در حال حاضر که قیمت ها به صورت هفتگی اعلام می شود، نوسانات قیمتی برای تولیدکننده قابل تحمل است؛ در حالی که با اعلام قیمت مواد اولیه به صورت هر دو هفته یک بار برای عرضه در بورس کالا، نوسانات شدید قیمتی تولید کننده را با مشکل روبرو می کرد.

 

وی در همین زمینه ادامه داد: گاهی که ثبات در بازار مواد اولیه وجود دارد، اورهال یک پتروشیمی یا عدم تولید یک گرید خاص، موجب آشفتگی بازار می شود.

 

ابراهیمی درباره تولیدکنندگان زیر پله ای و تاثیر محصولات بی کیفیت بر بازار لوله و اتصالات پی وی سی توضیح داد: با توجه به این که در شهر تبریز تعداد تولیدکنندگان این محصول زیاد است و همه نیز دارای علامت استاندارد هستند، چنین محصولاتی وارد بازار تبریز نمی شود؛ اما بنده در تهران مشاهده کرده ام که این نوع محصولات بازار را آشفته کرده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تعرفه تبلیغات انجمن پی وی سی

اخبار مرتبط