ارسال پاسخ

۲۶ آبان ۱۳۹۷
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1945

pvc-asso.ir

تولید لوله های فاضلابی با سفتی حلقه ای بالا

این لوله ها دارای طول عمر حداقل 100 سال و با وجود داشتن سفتی حلقوی  بالا( SN12)، ضخامت دیواره مشابه با یک لوله SN8 است، بدین معنی که با وجود سبک تر بودن این لوله در مقایسه با محصولات رقیب، استحکام بیشتری دارد...

سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، شرکت Alphacan Omniplast لوله های  upvc فاضلابی با تحمل بار ترافیکی بالا و سفتی حلقه ای افزایش یافته در دو رنگ را عرضه کرده که دارای مقاومت شیمیایی و مقاومت در برابر عوامل جوی بالایی است. 


این لوله ها دارای طول عمر حداقل 100 سال و با وجود داشتن سفتی حلقوی  بالا( SN12)، ضخامت دیواره مشابه با یک لوله SN8 است، بدین معنی که با وجود سبک تر بودن این لوله در مقایسه با محصولات رقیب، استحکام بیشتری دارد و این پایداری و مقاومت بالاتر برای لوله ها از طریق اصلاح فرمولاسیون مخلوط خشک بدست آمده است.


 این لوله ها بدون سرب و بازیافت پذیر هستند. لوله  Primus HL SN12در رده SDR 34  و اتصالات با سفتی حلقه ای 12در رده نسبت ابعادی SDR 41 است. این محصولات الزامات استاندارد DIN EN1401-1 را برآورده ساخته است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
ناشناس شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۸
سفتی حلقوی در چه زمین هایی بیشتر اهمیت دارد؟ این مورد را هم برای لوله pe و هم pvc توضیح دهید. متشکرم ارسال پاسخ
ناشناس یکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۸
سفتی حلقه ای در زمین هایی که بار ترافیکی بالاست و فشار خارجی بر لوله بیشتر است اهمیت پیدا می کند.در این گونه موارد مقاومت به تغییر شکل در لوله ها مورد بحث است. با توجه به اینکه مدول لوله های pvc حدود 4 برابر لوله های پلی اتیلن است در نتیجه مقاومت به تغییر شکل در لوله های pvc بیشتر بوده و نهایتا حساسیت به کارگذاری و اجرا کمتر است. در زمین های با بار ترافیکی بالا لوله های pe ممکن است که دو پهن شده و در محل جوش بشکند.

تعرفه تبلیغات انجمن پی وی سی

اخبار مرتبط