ارسال پاسخ

۵ بهمن ۱۳۹۸
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2600

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران برگزار ‌می‌کند

دوره آموزشی اصول لابی‌گری در تشکل‌های اقتصادی

موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق تهران (ITECC) یک دوره آموزشی با عنوان «اصول لابی‌گری در تشکل‌های اقتصادی» برگزار ‌می‌کند.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی به نقل از اتاق بازرگانی تهران، در تداوم برنامه‌های آموزشی برای تقویت تشکل‌های بخش خصوصی و افزایش توانمندی آنها در حوزه اقتصاد، یک دوره آموزشی در حوزه لابی‌گری و توانایی مذاکره تدوین کرده است که مخاطبان آن روسا، اعضای هیات مدیره و دبیران تشکل‌های بخش خصوصی هستند.


این دوره آموزشی، در روزهای 7 و 14 بهمن ماه برگزار ‌می‌شود و ساعت برگزاری آن 14 الی 18 خواهد بود.


براساس آنچه در اطلاعیه موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق تهران آمده است، سرفصل‌هایی چون تعاریف و اصول لابی و لابی‌گری، مروری بر استراتژی‌های اصلی در حمایت‌گیری، روشی‌های اصلی لابی، عناصر اصلی یک لابی موثر، تاکتیک‌هایی برای گفت‌وگوی تاثیرگذار، فرصت‌ها و محدودیت‌های قانونی و اخلاقی در لابی، لابی با کارگزاران دولتی و ... در این دوره مورد بحث و بررسی و آموزش قرار می‌گیرد.


علاقمندان به شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند با تکمیل و ارسال فرم ثبت‌نام به آدرس ایمیل Edu@tccim.ir آمادگی خود را برای حضور درآن اعلام کنند. ضمن این که امکان ثبت‌نام به صورت آنلاین نیز از طریق سایت اتاق تهران نیز فراهم است.


هم‌چنین مخاطبان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 88107732 و 88107723 تماس بگیرند. با توجه به محدودیت ظرفیت، اولویت حضور در این دوره با متقاضیانی است که زودتر ثبت‌نام خود را تکمیل و نهایی کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد