ارسال پاسخ

۱۰ آذر ۱۳۹۷
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1967

pvc-asso.ir

رفع انسداد لوله های تخلیه در یخچال ها با مواد افزودنی ضد میکروبی

لوله ها با استفاده از تکنولوژی parx کاهش قابل توجهی در تعداد باکتری ها داشته و دیواره داخلی بیوپایپ ها تمیز و صاف بدون هیچگونه لجنی بودند...

سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی: انقلابی در جلوگیری از تشکیل بیوفیلم، لجن و کاهش آلودگی باکتریایی در سیستم های تخلیه کندانس  برای استفاده در یخچال های سوپرمارکت های اروپا توسعه یافت.

 

 گروه محصولات زیستی  بریتانیا یک سیستم تخلیه یخچال که از تشکیل بیوفیلم های داخلی جلوگیری می کند توسعه داده اند. که این کار به لطف تکنولوژی ضد میکروبی ازparx plastic  انجام شد. کابینت های یخچال ها در سوپرمارکت ها اغلب از تشکیل نوعی باکتری به نام پسودوموناس رنج می برند که می تواند در بیو فیلم ها رشد کند و در سطح داخلی لوله ها به صورت لجن ظاهر شود.

 

با گذشت زمان پدیده فوق می تواند  باعث انسداد در لوله و ایجاد نشتی آب و مسائل مربوط به گسترش بالقوه پاتوژن ها شود. این مشکل می تواند با شستشو توسط مواد شیمیایی و تخلیه حل شود. اما این  راهکار در دراز مدت راه حل پیشنهادی نیست. با استفاده از فناوری parx در بیوپایپ ها می توان به کاهش انسداد لوله ها کمک کرد.

 

لوله ها با استفاده از تکنولوژی  parx کاهش قابل توجهی در تعداد باکتری ها داشت و دیواره داخلی بیوپایپ ها تمیز و صاف بدون هیچگونه لجنی بود. مدیر عامل شرکت  parx گفت که در طول 24 ماه گذشته با استفاده از این تکنولوژی عملکرد ضد میکروبی بسیار موثر است و به طور قابل توجهی علیه تشکیل بیو فیلم عمل می کند.

 

شکل1-نصب جدید لوله های تخلیه بیو پایپ با تکنولوژی نوآورانه برای یک دستگاه یخچال در سوپرمارکت بریتانیا

شکل 2-دیواره داخلی Bio Pipe® (چپ) 12 ماه بعد از نصب در مقابل دیواره داخلی یک لوله استاندارد (راست) 6 ماه پس از تمیز کردن.

 

 

نمودار-آزمون های آزمایشگاه های علمی نشان می دهد که با استفاده از سیستم بیو پایپ تعداد باکتری ها در طول سیستم تخلیه کاهش می یابد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد