ارسال پاسخ

۱۴ آذر ۱۳۹۷
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1979

pvc-asso.ir

پیگیری های انجمن برای رفع مشکل تولید PVC-S57 نتیجه داد

با پیگیری های متعدد انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی و برگزاری جلسه های مختلف، سرانجام مشکل PVC-S57 مطرح و موارد لازم به تصویب کمیته تخصصی پتروشیمی رسید.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، پس از توقف تولید PVC-S57 از سوی پتروشیمی آبادان و ایجاد مشکل برای واحدهای تولیدی لوله و اتصالات پی وی سی، این انجمن در نامه ای از آمادگی برای تامین VCM مورد نیاز پتروشیمی آبادان برای رفع این مشکل خبر داد.

 

بر اساس این گزارش با پیگیری های متعدد انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی و برگزاری جلسه های مختلف، سرانجام موضوع فوق در کمیته تخصصی پتروشیمی مطرح و به تصویب رسید.

 

در بند 2 صورتجلسه چهارمین جلسه کمیته مزبور که اول مهر 1397 برگزار شد آمده است: در جهت تقویت تشکل ها، مقرر شد به منظور تامین VCM توسط انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات PVC جهت تولید PVC-S57 پتروشیمی آبادان، عرضه اختصاصی با قیمت توافقی انجام شود. در این خصوص ارایه آمار توزیع و نرخ نامه تولید محصول نهایی توسط انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات PVC به سازمان حمایت الزامی است.

 

سرانجام این مصوبه در 13 آذر 1397 از طرف دفتر توسعه صنایع پایین دستی شرکت ملی پتروشیمی برای اجرا به انجمن لوله و اتصالات پی وی سی ابلاغ شد.

 

تصاویر نامه ها را در ادامه مشاهده کنید.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد