ارسال پاسخ

۱۵ آبان ۱۳۹۷
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1930

pvc-asso.ir

آینده صنایع تکمیلی پتروشیمی، مشروط به ثبات نسبی در عرضه و قیمت مواد اولیه

عباسعلی متوسلیان هجدهمین نمایشگاه صنعت برق را پربازدید و رونق دار ارزیابی کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، هجدهمین نمایشگاه صنعت برق پس از 4 روز فعالیت، روز گذشته 14 آبان 1397 به کار خود پایان داد.


رئیس هیئت مدیره انجمن لوله و اتصالات پی وی سی درباره این نمایشگاه گفت: به لحاظ تخصصی بودن نمایشگاه صنعت برق، شاهد بازدیدکنندگان کیفی و زیاد از این نمایشگاه بودیم. همچنین بنا به بازخوردی که از مراجعه کنندگان دریافت کردیم آنها نیز از نمایشگاه رضایت داشتند.


وی درباره چشم انداز صنعت لوله و اتصالات پی وی سی در حوزه برق گفت: در حال حاضر بخش های مختلف اقتصادی در یک رکود تورمی به سر می برند و بخش ساختمان نیز به عنوان یکی از شاخص های توسعه، نیز مبتلا به این موضوع است.


متوسلیان افزود: با این وجود و در شرایط کنونی تنها تولیدکنندگانی می توانند به فعالیت خود ادامه دهند که کیفیت را رعایت و رضایت مصرف کنندگان را جلب کنند.


رئیس هیئت مدیره انجمن لوله و اتصالات پی وی سی گفت: یکی از مسائل مهم که تولیدکنندگان را با مشکل روبرو ساخته موضوع تامین مواد اولیه با قیمت مناسب در چند ماه اخیر بوده است. این موضوع با اقدامات و پیگیری های صورت گرفته به یک ثبات نسبی رسیده است.


وی در همین ارتباط گفت: شرایط اقتصادی کشور ایجاب می کند تا مدیران ارشد کشور با اتخاذ راهکارهایی شوک هایی که به دلیل سوء مدیریت به بدنه صنعت وارد می شود را مهار کنند و این امر در  تامین مواد اولیه برای صنایع تکمیلی پتروشیمی نقش حیاتی دارد. یکی از شروط ماندگاری و توسعه این صنایع، ثبات نسبی در عرضه ها و قیمت مواد اولیه است.

 

برای مشاهده گزارش تصویری هجدهمین نمایششگاه بین المللی صنعت برق اینجا را کلیک کنید.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تعرفه تبلیغات انجمن پی وی سی

اخبار مرتبط