ارسال پاسخ

۱۹ فروردین ۱۳۹۷
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1453

pvc-asso.ir

افزایش استفاده از pvc بازیافتی با تبدیل دستگاه های مونو اکستروژن به کو اکستروژن

کو اکستروژن این امکان را می دهد که سطحی با کیفیت بالا با هسته ای از مواد بازیافتی که عمدتا هدف آن استفاده از pvc بازیافتی است را ترکیب کند.

 سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی: Inoutic یک شرکت تابع آلمانی از بلژیک خط جدید کو اکستروژن Battenfeld-Cincinnati را سفارش داده است. این سومین بار در طول یک سال است که این کارخانه پروفیل یک خط تک اکستروژن را به خط کو اکستروژن ارتقا می دهد.

 

 نمونه کارهای Inoutic شامل پروفیل برای درب و پنجره و پوشش های نما و سقف است که از کامپوزیت چوب – پلاستیک و pvc ساخته شده است. کو اکستروژن این امکان را می دهد که سطحی با کیفیت بالا با هسته ای از مواد بازیافتی که عمدتا هدف استفاده از  pvc  بازیافتی است را ترکیب کند.

 

شرکت، سه خط تک اکستروژن را با افزودن کو اکسترودر 63 میلی متر از سری ConEx گسترش داده است. هندسه مارپیچ ها درون خط های تک اکستروژن موجود، با تنظیم آنها درسرعت های خروجی پایین تر برای کو اکستروژن بهینه شده است. با در نظر گرفتن فضای محدود، کو اکسترودرها به شکل دوشی ( روی هم قرار گرفتن دو دستگاه) بر روی اکسترودر های اصلی قرار گرفته اند. آنها به صورتی به کف ثابت شده اند که می توانند به راحتی حرکت کنند. که این کار به پردازنده حداکثر انعطاف پذیری را در نگهداری و تمیز کردن راحت تر اکسترودر اصلی  را می دهد.

 

 تمامی مارپیچ ها شامل یک پوشش ویژه ( بر روی مولیبدینیوم) برای بهبود محافظت در برابر خوردگی در زمانی کهpvc  بازیافتی یا مواد ساینده مانند کامپوزیت های چوب –پلاستیک استفاده می شود بسیار مهم است.

-----

بیشتر بخوانید

لوله چیست؟ پی وی سی Pvc چیست؟ معرفی انواع لوله های پی وی سی

 

کاربرد انواع لوله ها / چگونگی انتخاب مواد ترموپلاستیک مناسب برای لوله کشی صنعتی

 

عمر طولانی لوله های پی وی سی ( PVC )

 

نقایص در فرایند اکستروژن و تاثیر بر کیفیت محصول

 

معرفی لوله های pvc شفاف مقاوم در برابر uv

 

5 گام کنترل ظاهری لوله و اتصالات پی وی سی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تعرفه تبلیغات انجمن پی وی سی

اخبار مرتبط