ارسال پاسخ

۲۳ اسفند ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1434

مشاور وزیر نیرو در نامه ای خطاب به رئیس هیئت مدیره انجمن لوله و اتصالات پی وی سی عنوان کرد:

مشاور طرح کلیه لوله ها را مورد بررسی قرار دهد

برای سامانه های نوین آبیاری، مشاور طرح باید بررسی فنی و اقتصادی در خصوص کلیه لوله های موجود و از جمله لوله و اتصالات پی وی سی را انجام دهد.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، عباس زارع مشاور وزیر نیرو و مجری طرح سامانه های نوین آبیاری در نامه ای به عباسعلی متوسلیان رئیس هیئت مدیره انجمن نوشت: انتخاب نوع لوله و اتصالات مناسب برای پروژه های آب و خاک از نظر فنی بر عهده مشاور است.

 

این مقام مسئول در ادامه نامه آورده است: لذا با توجه به اهمیت موضوع، طی نامه ای به مدیران آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهاد کشاورزی کلیه استان ها اعلام شده است که در سامانه های نوین آبیاری، مشاور طرح باید بررسی فنی و اقتصادی در خصوص کلیه لوله های موجود و از جمله لوله و اتصالات پی وی سی را انجام داده و مناسب ترین جنس لوله را انتخاب کند.

 

زارع در ادامه این نامه پشنهاد داده است تا انجمن لوله و اتصالات پی وی سی در راستای توسعه کاربرد لوله و اتصالات پی وی سی در طرح های آب و خاک، کارگاه آموزشی برای آشنایی مشاوران فعال در زمینه مطالعه طرح های آب و خاک با اصول و ضوابط فنی لوله و اتصالات پی وی سی، برگزار کند.

 

همچنین مشاور وزیر نیرو و مجری طرح سامانه های نوین آبیاری، آمادگی این مجری برای همکاری در زمینه سرفصل ها و محتوای آموزشی و برنامه ریزی لازم در این زمینه را با انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، اعلام کرده است.

 

لازم به ذکر است که طی چند ماه اخیر انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، دو دوره «آشنایی با لوله و اتصالات U_PVC و کاربرد آنها در سامانه های نوین آبیاری» را در استان های آذربایجان شرقی و گیلان برگزار کرده است که با حضور و استقبال از استان های همجوار نیز روبرو بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد