ارسال پاسخ

۲۳ فروردین ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3589

pvc-asso.ir

سهولت در فرایند تولید ورق های فوم pvc با افزودنی های جدید

شرکت تولید کننده افزودنی های پلاستیک DOW، افزودنی هایSurecelو  Paraloid خود را برای اکستروژن PVC فوم شده در سه نوع اصلی آزاد، سلوکا و کواکستروژن معرفی می کند.

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی:

 کمک فرایندهای Surecel و Paraloid بصورت ترکیبی با استفاده از روان کننده های پلیمری پارالوئید به کاهش ضایعات در حین تولید کمک می کنند. علاوه براین ضخامت محصول نهایی به راحتی کنترل می شود و بدون اینکه عملکرد محصول تضعیف شود به تولید کنندگان، محصولاتی با چگالی پایین را ارائه می دهد. 


این افزودنیها به  تولید فوم هایی با سلولهای بسیار کوچک و توزیع اندازه سلولی باریک کمک می کند. به پیشنهاد شرکت، کمک فرایندهای پارالوئید برای لوله های  PVC هسته فومی طراحی شده است. با ماندگاری گاز در این سلولها، وزن به طور قابل توجهی کاهش می یابد که منجر به خواص مطلوب لوله می شود. روان کننده های پلیمری پارالوئید همچنین از چسبیدن مذاب به سطوح فلزی داغ تجهیزات حتی در دمای بالا جلوگیری می کند.
 

در تولید ورق های pvc فوم شده نیاز به کاهش ضایعات محصول یک چالش اساسی برای مبدل هاست خصوصا آنهایی که با قالب های بزرگ کار می کنند. آخرین نسل از کمک فرایندهای Surecel مخصوصا برای بهبود کیفیت و کاهش ضایعات در حین تولید ورق های فوم پی وی سی، طراحی شده است. 


کمک فرایندهای Surecel 488 که اکنون در آمریکای شمالی و آمریکای لاتین در دسترس است دارای وزن مولکولی بالایی است و برای دستیابی به استحکام مذاب عالی طراحی شده است وتولید ورق های فوم ضخیم را قادر می سازد.


 این گرید جدید با ساختار سلول عالی شامل سلول های بسیار کوچک و توزیع انداره سلولی باریک، کارایی و انبساط بالایی را ارائه می دهد. کمک فرایندSurecel 4280 که در منطقه ی EMEAI(اروپا، خاورمیانه ، افریقا) موجود است یک کمک فرایند با وزن مولکولی بالا و توزیع وزن مولکولی مناسب است.این افزودنی کمک می کند تا جریان مذابpvc فوم شده از طریق قالب هایی که برای فرایند اکستروژن فوم آزاد استفاده می شود، بهینه شود و ورق های فوم pvc با دانسیته سلولی بالا و اندازه سلولی کوچک ایجاد شود.
این محصولات به دلیل تنوع در کاربردها و تفاوت در نیازهای رئولوژیکی، بین مناطق مختلف، متفاوت هستند. طبق گفته داو ،فوم پی وی سی آزاد در منطقه EMEAI اغلب در کاربردهای ورق نازک که سطوح بزرگ با پرینتر جوهر افشان یا لیزر چاپ می شوند ، استفاده می شود.


این کاربردها برای چاپ و ضخامت ثابت به سطح بسیار صافی احتیاج دارند، اگر ضخامت نامناسب باشد و یا سطح به اندازه کافی صاف نباشد، چاپ ضعیف خواهد بود. در آمریکای شمالی  برخلاف منطقه ی EMEAIبخش اعظم فوم pvc به شکل ورق های ضخیم تولید می شود که به صورت تخته بریده شده و برای جایگزینی با چوب در مصارف ساختمانی بیرونی استفاده می شود.
 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد