ارسال پاسخ

۱۶ آذر ۱۳۹۸
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2527

pvc-asso.ir

افزودنی فوم زای شیمیایی برای پلیمرهای تزریقی

افزودنی فوم زای Excelite IM جدید به عنوان مکملی برای  Excelite که در کاربردهای اکستروژن استفاده می شود، برای طیف گسترده ای از پلیمرهای تزریقی  از جمله اولفین ها، pvc ، پلی استایرن،  PC/ABS قابل استفاده است.

سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، شرکت PolyOne  از در دسترس بودن افزودنی های فوم زای شیمیایی (CFAs) که به طور ویژه برای کاربردهای قالبگیری تزریقی فرموله شده اند، خبر داد.

 

با استفاده از Excelite IM، پردازشگران می توانند به کاهش چگالی و سطح صاف تر محصول نهایی دست یابند. افزودنی فوم زای Excelite IM جدید به عنوان مکملی برای  Excelite که در کاربردهای اکستروژن استفاده می شود، برای طیف گسترده ای از پلیمرهای تزریقی  از جمله اولفین ها، pvc ، پلی استایرن،  PC/ABS قابل استفاده است.

 

بهبود پراکندگی برای عملکرد  پیشرفته و اثر بخشی

Excelite IM شامل غلظتی گرماگیر است که باعث افزایش پراکندگی بیش از CFA های معمول برای افزایش کارایی و اثر بخشی می شود. با استفاده از این افزودنی فوم زا پردازشگران می توانند به کاهش چگالی، سطح صافتر محصول نهایی و به ویژه کاهش قابل توجه علائم فرورفتگی دست یابند. این امر منجر به کاهش میزان ضایعات و بهره وری بالاتر می شود.

 

تکنولوژی فوم زا برای کاهش چگالی و وزن

Excelite IM کارایی فرایند و بهبود کیفیت را در اختیار مشتریان قالب گیری تزریقی قرار می دهد و به آنها در کاهش هزینه ها کمک می کند. همچنین به طور مستقیم نیازهای مشتریان برای پایداری و وزن سبک مرتفع می شود.

 

افزودنی فوم زای شیمیایی جدید Excelite IM برای استفاده در خودرو، ساختمان سازی، بسته بندی مراقبت شخصی و کاربردهای ساختار فومی مناسب است. گرید های خاصی نیز برای برآورده کردن نیازهای تماس با مواد غذایی در دسترس است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد