ارسال پاسخ

۱۷ خرداد ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2819

pvc-asso.ir

افزودنی های زیستی برای محصولات PVC

شرکت Emery Oleochemicals افزودنی های پلیمری سبز (GPA) با کارایی بالا شامل طیف گسترده ای از روان کننده ها مناسب برای کاربردهای pvc توسعه داده است. بیشتر آنها با نام تجاری Loxiol از مواد بیولوژیکی تولید می شوند.

به گزارش واحد کارشناسی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، به گفته ی این شرکت،  روند رو به رشد جهانی برای به حداقل رساندن مصرف منابع فسیلی و کاهش ردپای کربن منجر به افزایش مداوم تقاضا برای محصولات پایدار، تجدید پذیر ، مبتنی بر منابع زیستی یا سبز می شود، حتی اگر این افزودنی ها برای پلیمرهای غیر زیستی مانند  pvcفرموله شده باشند. در این راستا، یکی از اهداف برنامه وینیل پلاس افزایش استفاده از مواد اولیه تجدید پذیر در تولید  pvc با ایجاد یک چهارچوب بلند مدت برای توسعه پایدار صنعت است.

 

تجارت GPA Emery جایگزین های زیستی را برای هیدروکربن هایی مانند پارافین و وکس ها که به عنوان روان کننده های خارجی در  pvc عمل می کند، معرفی می کند. به گفته ی دکتر کریس مولر، مدیر فنی بازار جهانی این شرکت، این جایگزین ها که از برنامه VinylPlus پشتیانی می کند، نه تنها عملکرد قابل مقایسه ای با افزودنی های متداول در پردازش  pvc ارائه می دهند، بلکه از مزیت های در دسترس بودن، ویژگی های کاربرد و همچنین پایداری بهره می برند.

 

تمام مولکول های زیستی عملکرد قطبی در ساختارشان نشان می دهند. در ابتدا ممکن است واضح نباشد که این افزودنی ها  چگونه می توانند عملکردی مشابه با وکس ها با  ساختارهیدروکربنی کاملا غیر قطبی نشان دهند. با این حال، طراحی مناسب مولکول های افزودنی باعث می شود که بتوانند همانند ساختارهای غیر قطبی عمل کنند حتی اگر دارای عملکرد قطبی باشند. Emeryتقریبا 180 سال پیش در ایالت متحده تاسیس شد اما اکنون یک سرمایه گذاری مشترک مالزی و تایلند است. تجارت GPA دارای یک مرکز عالی فنی جهانی در آلمان است و همچنین توسط آزمایشگاه های توسعه محصول در ایالات متحده و ژاپن پشتیبانی می شود. (ترجمه)

کامپاندهای پروفیل پنجره PVC یک بازار هدف برای افزودنی های  زیستیEmery  هستند

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد