ارسال پاسخ

۱۳ آبان ۱۳۹۸
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2491

pvc-asso.ir

ارائه افزودنی جدیدی برای بازیافت ضایعات لاستیک

 شرکت Evonik افرزودنی را با نام VESTENAMER® معرفی کرد که این مواد افزودنی منحصر به فرد امکان می دهد تا ضایعات لاستیک به طور موثری در مواد سخت و در کاربردهای مختلف مانند ساخت جاده، زمین بازی و ورزش دوباره استفاده شود.

سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی در نمایشگاه K امسال در دوسلدوف شرکت Evonik افزودنی VESTENAMER® را معرفی کرد. این مواد افزودنی منحصر به فرد این امکان را می دهد که ضایعات لاستیک به طور موثری در مواد سخت و در کاربردهای مختلف مانند ساخت جاده، زمین بازی و ورزش مجددا استفاده شود.

 

هر ساله حجم ضایعات لاستیک 19.3 میلیون تن در سراسر جهان تولید می شود که تنها بیش از 3.6 میلیون تن مربوط به اروپا است.20 سال پیش، بیش از نیمی از ضایعات تایر فقط برای تولید انرژی در آلمان سوزانده شدند و تنها یک دهم از ضایعات تایر به صورت گرانول پردازش می شدند.

 

 در حال حاضر، حجم تولید گرانول از ضایعات تایر به حجم  سوزانده شدن تایر برای تولید انرژی رسیده است. با استفاده از VESTENAMER® این شرکت به بستن چرخه لاستیک به صورت پایدار کمک می کند. در بازیافت ضایعات لاستیک، افزودن VESTENAMER® منجر به تولید کالاهای مفید مانند کفپوش ها وعلائم هشدار و سرعت گیرها در جاده ها میشود و ارزش خود را به اثبات رسانده است.

 

بهره وری بیشتر در بازیافت لاستیک

VESTENAMER® به عنوان یک افزودنی فرایند، جریان پذیری ترکیب لاستیک را بهبود می بخشد، در نتیجه می توان مواد بسیار کارآمدتری را پردازش کرد.واکنش پذیری و ساختار پلیمر VESTENAMER® نیز مهم است:هر دو منجر به چگالی شبکه مناسب بین ذرات لاستیک می شود که این به نوبه ی خود اثرات مثبتی برخواص مکانیکی دارد.

 

به طور خلاصه، وقتی که لاستیک بازیافت می شود، افزودنی کمک فرایندEvonik پردازش مقرون به صرفه و بهبود کیفیت قطعات لاستیکی را تضمین می کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد