ارسال پاسخ

۴ دى ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1294

pvc-asso.ir

افزایش بازار مواد افزودنی PVC به 4.08 میلیارد دلار تا سال 2021

افزودنی مواد پی وی سی در بازار جهانی در سال 2016 به ارزش 3.05 میلیارد دلار است و پیش بینی می شود تا سال 2021 به 4.08 میلیارد دلار برسد

سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی: گزارش افزودنی های پی وی سی بر اساس نوع (استابلایزر، اصلاح کننده ضربه، کمک فرایند، روان کننده ها و نرم کننده ها)، فرایند تولید (اکستروژن و قالب گیری تزریقی) کاربرد (لوله ها و اتصالات و پروفیل، تیوب ها، ورقه های سخت و پانل ها) در بازار جهانی تا سال 2021 پیش بینی شده است.

 

افزودنی مواد پی وی سی در بازار جهانی در سال 2016 به ارزش 3.05 میلیارد دلار است و پیش بینی می شود تا سال 2021 به 4.08 میلیارد دلار برسد و از سال 2016 تا 2021 به  نرخ رشد مرکب سالانه 6 درصد برسد.

 

افزایش تقاضای PVC  برای صنعت خودرو

رشد بازار جهانی افزودنی های PVC عمدتا به دلیل افزایش تقاضا برای PVC  در برنامه های متنوع و جایگزینی آهن های سنتی، بتن و فولاد با پلاستیک های سبک وزن مانند پی وی سی در بسیاری از بخش های صنعتی مانند صنعت خودرو و ساخت و ساز است. براساس نوع بازار افزودنی های جهانی PVC به پایدار کننده ها، اصلاح کننده های ضربه، کمک فرایندها، روان کننده ها و نرم کننده ها و بقیه افزودنی ها تقسیم شده است.

 

انتظار می رود که بخش پایدار کننده با بالاترین نرخ رشد مرکب سالانه  از 2016 تا 2021 رشد کند. این رشد عمدتا به افزایش تقاضا  برای پایدار کننده ها در کاربردهای متنوع مانند لوله ها و اتصالات، فیلم های سخت و نیمه سخت، پروفیل پنجره، سیم ها و کابل ها در میان بقیه نسبت داده می شود.

 

استابلایزرها بیش از سایر انواع افزودنی ها با توجه به خواص برتر  مانند ایجاد مقاومت به UV، هوازدگی و فرسودگی در برابر گرما ترجیح داده می شود. براساس فرایند تولید انتظار می رود  که بخش اکستروژن بازار جهانی مواد افزودنی با بالاترین نرخ رشد مرکب سالانه طی دوره پیش بینی شده رشد کند. اکستروژن عمدتا برای پردازش حجم زیادی از پلاستیک استفاده می شود. پلت ها، گرانول ها، دانه ها یا پودرها به ماشین اکستروژن وارد می شوند و در دماهای بالا (بسته به نوع پلاستیکی که اکسترود می شود) ذوب می شوند.

 

براساس کاربرد، بخش  لوله و اتصالات انتظار می رود با بالاترین نرخ رشد مرکب سالانه بین 2016 تا 2021 افزایش یابد. این رشد عمدتا ناشی از افزایش تقاضا برای لوله و اتصالات در لوله گذاری خطوط گاز و پوشش دادن ارتباطات مخابراتی و کابل های الکتریکی است.

 

تقاضا برای افزودنی pvc  در بخش لوله و اتصالات به دلیل جایگزینی  لوله های  PVC با بتن های معمولی، آهن و لوله و اتصالات با پایه فولاد در صنعت ساخت و ساز به طور قابل توجه رو به رشد است.  بازار افزودنی PVC در منطقه آسیا- اقیانوسه با بالاترین نرخ رشد مرکب سالانه  بین سال 2016 تا 2021 در حال رشد است. این رشد به طور عمده به افزایش  فعالیت های زیر ساخت در کشورهای آسیا – اقیانوسیه مانند هند و تایوان و اندونزی و چین مرتبط است.

 

 بازار جهانی افزودنی های pvc توسط  شرکت های مختلف  مانند Kaneka Corporation (ژاپن)، Arkema S.A ( فرانسه)، BASF SE (آلمان)، Songwon Industrial Co( کره جنوبی)، Akzo Nobel   N.V (هلند) Adeka(ژاپن)،  Clariant AG(سوئیس) و بقیه تولیدکنندگان هدایت می شود.

 

--------------

لوله چیست؟ معرفی انواع لوله های پی وی سی

کاربرد انواع لوله ها / چگونگی انتخاب مواد ترموپلاستیک مناسب برای لوله کشی صنعتی

نقایص در فرایند اکستروژن و تاثیر بر کیفیت محصول

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد