ارسال پاسخ

۲۵ آذر ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1270

pvc-asso.ir

سرقالب اکستروژن، دو لایه از pvc  را در یک عملیات واحد اعمال می کند

سری 725 توسط مهندسی Guill در مشارکت با  یک مشتری طراحی شده است تا یک خط تولید را از خط Tandem با دو سر جدا از هم به خط کو اکستروژن  با یک تک سر که دو لایه از  pvcرا در یک عملیات واحد اعمال می کند،

سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی: کمپانی Guill Tool سری 725 از کو اکستروژن های کراس هد را که برای سینی کابل طراحی شده ، معرفی می کند. با وجود ساختار تمام فولاد ضد زنگ، سری 725  دارای مزایای متعددی از جمله ثبت اختراع سیستم صحیح مهر و موم شده از انحراف ساز مخروطی شکل و طراحی بدنه  است


•    سرقالب برای سینی کابل طراحی شده است
•    زمان  آماده سازی به طور قابل توجه کوتاهتر است

                
سری 725 Guillبا پایه کراس هد قابل حمل با گیت های چرخشی یکپارچه  برای کمک به جداسازی  جهت راه اندازی مجدد نشان داده شده است.


یک تک سر، دو لایه از pvc را در یک عملیات واحد اعمال می کند


سری 725 توسط مهندسی Guill در مشارکت با  یک مشتری طراحی شده است تا یک خط تولید را از خط Tandem با دو سر جدا از هم به خط کو اکستروژن  با یک تک سر که دو لایه از  pvcرا در یک عملیات واحد اعمال می کند، تبدیل کند. با توجه به منابع  در دسترس از کمپانی Guill ، بهره وری و افزایش پتانسیل سود دهی از چنین ساختاری قابل توجه است.


دوره مورد نیاز برای آماده سازی دستگاه برای تغییر از تولید آخرین قطعه خوب از آخرین بچ  به تولید اولین قطعه خوب از بچ جدید به طور قابل توجهی کوتاهتر است.


ویژگی کراس هد کو اکستروژن به طور قابل توجهی دارای دوره آماده سازی کوتاهتر است ( در این مورد تک سر بهتر از دو سر است).ضایعات کمتر  با تک سر منجر به بهبود کیفیت محصول می شود  و منجر به افزایش چسپندگی بین لایه ها شده به طوری که مذاب بیشتر به مذاب میچسپد ،به علاوه اینکه لایه داخلی در معرض محیط قرار نمی گیرد به طوری که آلودگی وارد لایه ها  نمی شود. 


کراس هد با جریال چندگانه مارپیچ
ویژگی های اضافه این کراس هد جدید شامل جریان مارپیچ چندگانه ، جداسازی آسان و راه اندازی مجدد، مهر و موم مناسب برای حذف نشت، سازگار با تمام مارک های اکسترودر، اولین لایه ثابت و دومین لایه قابل تنظیم است. 

 

--------------

لوله چیست؟ معرفی انواع لوله های پی وی سی

کاربرد انواع لوله ها / چگونگی انتخاب مواد ترموپلاستیک مناسب برای لوله کشی صنعتی

نقایص در فرایند اکستروژن و تاثیر بر کیفیت محصول

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد