ارسال پاسخ

۱۸ آذر ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1261

pvc-asso.ir

کو اکستروژن با PBT منجر به افزایش سفتی فریم پنجره می شود

ساختار حاصل همانند فولاد سازگار با PVC است درحالی که ارزانتر و مقرون به صرفه تر نیز می باشد و عملکرد...

سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی: شرکت BASF گرید جدید Ultradur پلی بوتیلن ترفتالات توسعه داده است که می تواند با PVC کو اکسترود شود و جایگزینی برای فولاد به عنوان یک عنصر سخت کننده در فریم های پنجره PVC  باشد.

 

ساختار حاصل همانند فولاد سازگار با PVC است درحالی که ارزانتر و مقرون به صرفه تر نیز می باشد و عملکرد عایق بودن آن نیز  بالاتر است.

 

شاخص Uf ( هر چه این شاخص کمتر باشد به این معناست که فریم پنجره دارای عمکرد حراراتی بهتر و عایق حرارتی بهتری است) نیز تاW/mK 0.1 کاهش می یابد.  مدیر پروژه  BASF گفت: با توجه به ساده بودن تولید و مقرون به صرفه بودن، Ultradur به تولید کنندگان پروفیل و سازندگان پنجره  این مژده را می دهد که یک توسعه  تدریجی از این محصول در بازار مهیا شده است.

 

Ultradur  بسیار سخت است و با PVC پیوند دارد. این پروفیل کو اکسترود شده قابل جوش است .این فرایند نیز امکان بهترین تقویت هندسی را فراهم می آورد. فریم های پنجره ای که با این روش ساخته می شوند، با خرد کردن آنها به قطعات کوچک ( حدود 5 میلی متر) و پس از آن با جداسازی مواد براساس رنگ و دانسیته قابل بازیافت هستند.

 

برای سازندگان پنجره  تمام بخش هایی که از فولاد استفاده می شود، حذف می شود.  این پروفیل ها همچنین دارای ثبات ابعاد هستند و عدم تمایل به شرینک (جمع شدگی ) بعد از نصب را دارند. اکستروژن  Greiner ابزار کو اکسترود کردن PVC و PBT را توسعه خواهد داد.

--------------

لوله چیست؟ معرفی انواع لوله های پی وی سی

کاربرد انواع لوله ها / چگونگی انتخاب مواد ترموپلاستیک مناسب برای لوله کشی صنعتی

نقایص در فرایند اکستروژن و تاثیر بر کیفیت محصول

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد