ارسال پاسخ

۱۴ اسفند ۱۴۰۲
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n6734

pvc-asso.ir

مهلت بخشودگی جرایم قابل بخشش مالیات و عوارض تا پایان سال تمدید شد

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی گفت: مهلت بخشودگی جرایم قابل بخشش مالیات و عوارض تا پایان سال تمدید شد.

کریمدادی مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی گفت: با عنایت به استقبال فعالان اقتصادی از فرصت بخشودگی جرایم مالیاتی قابل بخشش، برای تکریم مؤدیان محترم مالیاتی، دستورالعمل بخشودگی جرایم قابل بخشش مالیات و عوارض و جرایم عدم انجام تکالیف حسب مورد با رعایت مقررات ماده ۱۹۱ قانون مالیات‌های مستقیم تا پایان اسفند تمدید شده است.

او افزود: به موجب این دستورالعمل اختیار بخشودگی جرایم مالیات و عوارض قابل بخشش هر سال/ دوره برای مؤدیانی که نسبت به پرداخت بدهی سال یا دوره مربوط تا پایان اسفند اقدام کنند، در خصوص اشخاص حقیقی تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان و در مورد اشخاص حقوقی تا سقف ۲ میلیارد تومان است.

کریمدادی بیان کرد: بخشودگی جرایم مذکور فارغ از زمان پرداخت بدهی مالیات و عوارض هر سال/ دوره است و پرداخت بدهی قبل از ابلاغ این تفویض اختیار، مانع اعمال بخشودگی جرایم قابل بخشش نخواهد بود.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی ادامه داد: از آغاز امسال تا پایان آذر، بیش از ۲۱۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان جرایم مالیاتی قابل بخشش مؤدیان مالیاتی استان بخشوده شده است، لذا مؤدیان مالیاتی مشمول برای برخورداری از این تسهیلات ویژه و مدت زمان کوتاه باقی مانده تا پایان سال، بایستی در اسرع وقت به ادارات امور مالیاتی محل سکونت خود مراجعه کنند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد