ارسال پاسخ

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n5912

pvc-asso.ir

ایجاد نخستین فرآیند تولید پلی پروپیلن زیست پایدار در مقیاس جهانی

شرکت های لوموس و سیترونیک با هدف تولید پروپیلن سبز در حال ایجاد نخستین فرآیند تولید پلی پروپیلن زیست پایدار در مقیاس جهانی هستند.

به گزارش انجمن لوله واتصالات پی وی سی به نقل از نیپنا ، هیدروکربن اینجینیرنگ کلی ناپ، مدیر و یکی از بنیانگذاران سیترنیک اظهارکرد: «سیترونیک و لوموس با صورت مشترک در حال ایجاد نخستین فرآیند تولید پلی پروپیلن زیستی پایدار در مقیاس جهانی در آمریکای شمالی هستند. اولین کارخانه سالانه حدود 1.2 میلیون تن دی‌اکسید کربن را به‌صورت پلت های PP جامد جدا می‌کند و راه‌حل مؤثری برای کاهش ردپای کربن و رسیدن به اهداف ESG به مشتریان ارائه می‌دهد.

سیترونیک با سرمایه‌گذاری پیش‌بینی‌شده بیش از 5 میلیارد دلار آمریکا و ظرفیت ترکیبی PP سالانه بیش از 3.5 میلیارد پوند، آماده است تا یک طرح توسعه سریع فرآیند E2O خود را اجرا کند تا نیاز روزافزون بازار به PP به صورت کربن منفی را در یک سطح قیمت رقابتی تولید کند.

بر اساس این گزارش ، مل بدهکا، مدیر اصلی و یکی از بنیانگذاران سیترونیک شیمیایی نیز اظهارکرد: نخستین کارخانه سیترونیک ، قرار است تولید خود را در سال 2026 آغاز کند ومحصولاتی را ارائه دهد که می توانند مستقیماً به عنوان بیوژنیک از طریق آزمایش فیزیکی گواهی شوند.
 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد