ارسال پاسخ

۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n5900

pvc-asso.ir

ساخت واحد تبخیر کلر مایع پتروشیمی آبادان آغاز شد

امروز ۶ اردیبهشت ماه با حضور سید صولت مرتضوی وزیر کار، عملیات احداث واحد تبخیر کلر مایع پتروشیمی آبادان با اعتباری بیش از ۷۲ هزار میلیون ریال آغاز شد.

به گزارش انجمن پی وی سی به نقل از ایسنا، مرتضوی در آیین آغاز عملیات احداث واحد تبخیر کلر مایع پتروشیمی آبادان اظهار کرد: با بهره‌برداری از این واحد صنعتی تا سه ماه آینده، روزانه ۳۰ تن به ظرفیت تولید کلر در پتروشیمی آبادان افزوده خواهد شد و تولید در این واحد صنعتی به ۸۰ تن در روز خواهد رسید.

وی افزود: با بهره‌برداری از این واحد، سودآوری سالانه پتروشیمی آبادان به یک هزار و ۷۳۲ میلیارد ریال می‌رسد و همچنین به بحث اشتغالزایی کمک بسیار خوبی خواهد کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: استفاده از حداکثر ظرفیت واحدهای پایین دستی با افزایش توان تزریق خوراک از اهداف احداث این طرح است و همچنین به خودکفایی در تولید نیز کمک خواهد کرد.

مرتضوی ادامه داد: از اهداف دیگر اجرای این طرح می‌توان به پاسخگویی به نیازهای کشور، رقابت با سایر تولیدکنندگان و افزایش صادرات با توجه به افزایش خلوص محصول اشاره کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این طرح، بهای تمام شده تولید کاهش خواهد یافت و همچنین نیاز به خرید EDC برای تولید محصول نهایی نیز کاهش پیدا می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد