ارسال پاسخ

۲۹ خرداد ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3921

pvc-asso.ir

بازار جهانی سیستم های مجرایی پلاستیک تا سال 2026

انتظار می رود بازار جهانی سیستم های مجرایی پلاستیک با نرخ رشد سالانه مرکب 5.7% از 16.25 میلیارد دلار در سال 2018 به 25.68 میلیارد دلار در سال 2026 برسد.

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی‌وی‌سی:

 

از سیستم های مجرایی برای عبور سیالات و یا سیم های الکتریکی استفاده می شود.از سیستم های مجرای پلاستیک به طور گسترده در صنایع مختلف از جمله ساخت و ساز، تولید، مخابرات و کشاورزی استفاده می شود. تحولات اخیر در روند تولید مجراهای پلاستیک، آنها را قادر می سارد تا برای عبور مواد شیمیایی و سایر مایعات استفاده شوند. سایر مجراها از جنس فلزی ممکن است به علت ایجاد خورندگی مناسب نباشند .

 

مجراهای الکتریکی مسیر سیم های برق در اطراف ساختمان را تضمین می کند و منجر به سیم کشی ساده تر و ایمن تر می شود و امکان ایجاد تغییرات مکرر در سیستم سیم کشی را راحت تر می کند. همچنین محافظت حتی در مکان های مرطوب و خطرناک را فراهم می کند. علاوه بر این استفاده از مجرای الکتریکی روشی موثر برای محافظت از سیستم سیم کشی در برابر شرایط محیطی مانند بخارات شیمیایی، تداخل الکترو مغناطیسی و رطوبت است.

 

مجراهای پلاستیک از لحاظ نوع شامل صلب و انعطاف پذیر است. در سال 2018 سهم مجراهای انعطاف پذیر از نظر در آمد در بازار مجاری پلاستیک جهان غالب بود و انتظار می رود در این دوره پیشبینی نیز پیشرو باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد