ارسال پاسخ

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3762

pvc-asso.ir

سیستم زنگ‌زدایی در تولید

شرکت iD Additives ماشینی را برای زنگ‌زدایی از تجهیزات توسعه داده است. Eco-Pro 360 XL یک سیستم متحرک برای از بین بردن زنگ‌زدگی از سطوحی مانند مجاری خنک‌کننده داخلی در قالب‌های تزریق، مبدل‌های حرارتی، قالب‌های فیلم دمشی و خطوط آب است.

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی‌وی‌سی:

 

این واحد ترکیبی از یک پمپ و یک فیلتر است و برای استفاده با محلولiD Eco-pro360   طراحی شده است اما می‌تواند با سایر محلول‌های تمیزکننده مایع نیز استفاده شود.

 

 فیلتر داخلی، آلودگی‌ها را از محلول تمیزکننده‌ی استفاده شده، پاک می‌کند تا بتوان دوباره مورد استفاده قرار داد. سیستم Eco-Pro 360 XL بیش از دو برابر سیستم‌های استاندارد بهره‌وری ایجاد می‌کند و برای تمیز کردن ‌های بزرگ مناسب است.

 

علاوه بر این شرکت iD Additives یک شیر تخلیه فشار به نسخه اصلی و نسخه جدید این سیستم اضافه کرده است. اگر مجاری خنک‌کننده کاملا مسدود شود، این ویژگی باعث کاهش فشار و ایمنی می‌شود.

 

این دستگاه صرفه‌جویی در وقت، نیروی کار و  هزینه را برای نگهداری قالب در پی دارد. همچنین این سیستم هوای فشرده شده را خالی می‌کند و به اتصالات الکتریکی احتیاج ندارد. زمانی که از محلولiD Eco-pro360   استفاده می‌شود، به طور موثری زنگ‌زدگی را بدون لایه‌برداری از بین می‌برد و برای جلوگیری از تشکیل زنگ‌زدگی جدید، یک پوشش محافظ ایجاد می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد