ارسال پاسخ

۲۹ بهمن ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3411

pvc-asso.ir

ازسرگیری تولید یک مجتمع پلی‌پروپیلنی شرکت توتال

فعالیت یک مجتمع پلی‌پروپیلینی متعلق به شرکت توتال پتروکمیکال با ظرفیت تولید سالانه بیش از یک میلیون تن پلی‌پروپیلن ازسرگرفته شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی به نقل از خبرگزاری پلاتس، شرکت توتال پتروکمیکال طی نامه‌ای که به دست موسسه اس‌اند‌پی گلوبال پلاتس رسیده است، اعلام کرد: شرکت پالایش و پتروشیمی توتال آمریکا تولیدکننده انواع پلیمر در ایاالات متحده تولید در واحد تولید پلی‌پروپیلن لاپورته در ایالت تگزاس را ازسر گرفته است.

 

در نامه شرکت پالایش و پتروشیمی توتال آمده است: تولید این واحد پلی‌پروپیلینی که به‌دلیل اعلام شرایط فوق‌العاده فعالیتش متوقف شده بود، ازسرگرفته شد.

 

تولید محصولات پلی‌پروپیلن کوپلیمر این مجتمع از 17 دسامبر سال گذشته میلادی در شرایط فوق‌العاده به سر می‌برد و پیش‌تر اعلام کرده بود که از سرگیری فعالیت این مجتمع برای ششم فوریه برنامه‌ریزی شده بود در حالی که پیش‌تر قرار بود 31 ژانویه باشد.

 

شرکت پالایش و پتروشیمی توتاال پیش‌تر اعلام کرده بود که انتظار دارد در اوایل آوریل امسال به تولید عادی خود بازگردد.

طبق داده‌های بخش تحلیل موسسه پلاتس، این مجتمع در مجموع یک میلیون و 150 هزار تن ظرفیت تولید سالانه پلی‌پروپیلن را داراست.

 

در نامه شرکت پالایش و پتروشیمی توتال آمده است که مجتمع پتروشیمی لاپورته در تگزاس محصول اصلی را با واحد پلی‌پروپیلن تولید می‌کند.

منبع: نیپنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد