ارسال پاسخ

۱۰ دى ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3300

pvc-asso.ir

افزایش واردات پلی‌پروپیلن بلاروس

واردات پلی‌پروپیلن بلاروس در بازه زمانی ژانویه تا اکتبر سال 2020 میلادی نسبت به مدت مشابه سال 2019، 6 درصد افزایش نشان می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی به نقل از خبرگزاری رویترز، موسسه ام‌آر‌سی دیتا اسکورپ اعلام کرد: مجموع واردات پلی‌پروپیلن (PP) بلاروس در 10 ماه نخست سال 2020 میلادی نسبت به دوره مشابه پارسال 6 درصد افزایش یافت، به‌طوری‌که پلی‌پروپیلن هموپلیمر بیشترین افزایش تقاضا را به خود اختصاص داده است.

 

واردات پلی‌پروپیلن بلاروس در ماه اکتبر امسال تا حدودی بدون تغییر نسبت به ماه پیش از آن (سپتامبر) روی رقم 11 هزار و 600 تن تثبیت شد.

منبع: نیپنا

شرکت‌های داخلی بلاروس حجم بالای خرید انواع پلیمرهای پروپیلن از اروپا و روسیه را ادامه دادند.

 

مجموع واردات پلیمرهای پروپیلن در بازه زمانی ژانویه تا اکتبر امسال به 95 هزار و 500 تن رسید، در حالی که این رقم در دوره مشابه پارسال 90 هزار تن بود.

 

بر اساس این گزارش، تقاضا تنها برای پلی‌پروپیلن‌ هموپلیمر با افزایش روبه‌رو بود، درحالی که تقاضا برای کوپلیمرهای پروپیلن کاهش یافت.

 

ساختار عرضه بر اساس گریدهای پلی‌پروپیلن در دوره مورد بررسی به این شرح بوده است:

واردات پلی‌پروپیلن هموپلیمر در ماه اکتبر امسال به 7 هزار و 700 تن رسید درحالی که این رقم در ماه پیش از آن 8 هزار و 300 تن بود.

 

خرید پلی‌پروپیلن هموپلیمر قالب تزریق از تولیدکنندگان خاورمیانه با کاهش همراه بوده است.

 

مجموع واردات پلی‌پروپیلن هموپلیمر در 10 ماه سال جاری میلادی به 69 هزار تن رسید که در مقایسه با دوره مشابه پارسال 14 درصد افزایش نشان می‌دهد.

 

واردات کوپلیمرهای پروپیلن بلاروس در ماه اکتبر به 3 هزار و 900 تن رسید، در حالی که این رقم در ماه پیش از آن (سپتامبر) 3 هزار و 300 تن بود.

 

شرکت‌های داخلی بلاروس خرید بلوک کوپلیمرهای قالب تزریق پروپیلن را از تولیدکنندگان در منطقه خاورمیانه به‌طور قابل توجه‌ای افزایش دادند.

 

مجموع واردات کوپلیمرهای پروپیلن در بازه زمانی ژانویه تا اکتبر سال جاری میلادی به 26 هزار و 500 تن رسید که نسبت به دوره مشابه پارسال 11 درصد کاهش نشان می‌دهد.

 

موسسه ام‌آرسی از شریکان موسسه آی‌سی‌آی‌اس است که در زمینه انتشار خبرهای پلیمری و گزارش‌های قیمتی از روسیه، اوکراین، بلاروسی، ازبکستان و قزاقستان فعالیت می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد