ارسال پاسخ

۱۷ خرداد ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2820

pvc-asso.ir

استابلایزر جدید در فرمولاسیون کابل

شرکت Songwon می تواند طیف کاملی از استابلایزرهای کلسیم- روی را برای همه کاربردها از جمله کابلها با تحمل دمای بالا و کابل های شفاف که داری بیشترین تقاضاست، ارائه دهد.

به گزارش واحد کارشناسی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، محصولات این شرکت ترکیبی از خواص خوب هوازدگی و پایداری حرارتی با جذب آب پایین است و می تواند با توجه به نیازهای خاص مشتری فرموله شود. استابلایزرهای  BP-90E و BP 490 برای فرمولاسیون کابل با رنگدانه های روشن توسعه یافته است و پایداری را برای کامپاند در محدوده دماییC ° 90-105 و 105-C° 125 فراهم می کند. این افزودنی ها مقادیر بالایی قرمز کنگو نشان میدهند، دارای خواص الکتریکی عالی هستند و جذب آب بسیار کمی دارند.

 

Songstab BP-39AC برای ترکیبات کابل شفاف در نظر گرفته شده است، همچنین دارای پایداری حرارتی برجسته است و مقادیر قرمز کنگو بالایی را ارائه می دهد.

 

استابلایزر جدید برای کفپوش و دیوارپوش

برای کاربردهای داخلی، مقررات سختگیرانه تری در مورد انتشار VOC برای کاربردهای  PVC نرم شده وجود دارد. Songstab CZ-73P (استابلایزر جامد کلسیم- روی) و Songstab BZ-900P (استابلایزر مایع باریم- روی) خصوصیات رنگ و دمای برجسته را نشان می دهد ضمن اینکه انتشار را در کفپوش، کاغذ دیواری و کاربردهای ورق تزئینی کاهش می دهد.

 

Songstab CZ-73P  و BZ-900P عملکرد پایداری رنگ و حرارتی خوبی را با هم فراهم می آورند که با کاهش انتشار برای کاربردهای کفپوش و دیوارپوش ها  همراه است. استابلایزرهای  Songstab BP-90E و BP 490 برای کابل های با رنگ روشن توسعه داده شدند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد