ارسال پاسخ

۱۴ بهمن ۱۳۹۸
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2612

pvc-asso.ir

تولید لوله های سایز بزرگ پی وی سی برای اولین بار در عراق

یکی از شرکت های بزرگ اقدام به تولید لوله های پی وی سی سایز بزرگ از 900 تا 1000 میلمتر برا اولین بار در دو شهر میسان و بغداد کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، یک شرکت صنایع ساختمانی از تولید لوله های پلاستیکی پی وی سی سایز بزرگ برای اولین بار در عراق خبر داد.

 

احمد حسین مدیر عامل شرکت پلاستیک میسان با انتشار بیانیه ای که سایت عربی اقتصاد نیوز عراق منتشر شده اظهار کرده است: این واحد تولیدی در حال حاضر لوله های پلاستیکی از 900 تا 1000 میلی متر را برای اولین بار در عراق تولید می کند که در پروژه های آب و فاضلاب، کم فشار و بدون فشار کاربرد دارد.


حسین افزود: این شرکت در تولید لوله های پلاستیکی در اندازه های مختلف بی نظیر است و دارای خطوط و آزمایشگاه های تخصصی در این زمینه است.
وی همچنین از آمادگی این شرکت برای تأمین نیاز و ارائه خدمات پشتیبانی به نهادهای مربوطه خبر داد.


همچنین ریاض جعفر صادق، مدیر کارخانه پلاستیک بغداد توضیح داد: کارخانه پلاستیک بغداد دارای 7 خط تولید برای تولید لوله های پی وی سی با سایزهای مختلف؛ 90، 110، 160، 225، 200، 250 و 315 میلی متر با رعایت استانداردهای لازم است. 

 

صادق توضیح داد: این کارخانه بر اساس نیازها و درخواست های متقاضیان لوله های را در سایزهای مورد نیاز تولید می کند.


وی با اشاره به پروژه های اجرا شده و در دست اقدام این شرکت از ورود ماشین آلات و تجهیزات برای دو خط جدید با هدف تولید لوله های پلی اتیلن با چگالی بالا و قطر زیاد خبر داد که این محصولات از 400 تا 1200 میلمتر و با ظرفیت 24 تن در روز برای اولین بار در عراق خبر داد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
سید ابوالفضل سیدی دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱
سلام بنده ۱۱سال تجربه در تولید اتصالات پلی اتیلن با دستگاه تزریق اسکتروژن هستم و جویای کار در کشور عراق در حال حاضر مشغول به کار در شرکت پلی اتیلن هستم و سمت کاری بند سرپرست تولید وساخت قالبهای اتصال پلی اتیلن با تزریق اکستروژن ساخت قالب فلنج. تبدیل و... ارسال پاسخ
محمد قربانی دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
سلام خسته نباشید من استاد کاره دستگاه اکسترودر هستم کاملا وارد وحرفه ای صفر تا صد کار پولیکا را وارد هستم آمادگی کار تو هر کشوری رادارم ارسال پاسخ

تعرفه تبلیغات انجمن پی وی سی

اخبار مرتبط