ارسال پاسخ

۳۰ مهر ۱۳۹۸
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2471

pvc-asso.ir

ارائه فیلر کاربردی برای تقویت ترموپلاستیک در k2019

افزودنی های BYK  برای طیف گسترده ای از کاربردها شامل خودرو،  PVC، انرژی بادی و بازدارندگی شعله. مناسب است...

سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی: شرکت BYK در نمایشگاه دوسلدوف آلمان در غرفه E17 سالن 5 افزودنی  BYK-MAX CT 4270 را معرفی خواهد کرد. این افزودنی یک استراتژی تقویتی بسیار کارآمد برای ترکیبات ترموپلاستیک سبک وزن ارائه می دهد.

 

 این نوآوری بخشی از گروه جدیدی از افزودنی های ترموپلاستیک است که با نام تجاری BYK-MAX عرضه شده است. این پرکننده کاربردی که می تواند جایگزینی برای تالک، فایبرگلاس و یا سایر مواد معدنی متعارف در قطعات خودرو مبتنی بر TPO باشد، بر پایه فیلوسیلیکات اصلاح شده آلی تولید شده است.  BYK-MAX CT 4270با خواص تقویت کنندگی کارآمد و دوز پایین، امکان استفاده از مواد معدنی کمتر و کاهش چگالی نهایی ترکیب را فراهم می آورد.

 

در نهایت این ویژگی ها منجر به کاهش قابل توجه وزن در قطعه نهایی و بهبود چشمگیر  مقاومت در برابر خراش و آسیب در مقایسه با قطعات تولید شده با پرکننده های معمول بر پایه تالک می شود. علاوه براین، این افزودنی باعث بهبود ظاهر سطح نهایی محصول، جریان قالب و پایداری ابعادی می شود.

 

در نمایشگاه K2019 شرکت BYK از متخصصان تجارت بین المللی دعوت می کند تا مواد افزودنی با عملکرد بالا و راه حل های به مناسب برای مواد پلاستیکی منظور بهینه سازی تولید خود و استفاده کامل از پتانسیل مواد را تجربه کنند. افزودنی های BYK  برای طیف گسترده ای از کاربردها شامل خودرو،  PVC، انرژی بادی و بازدارندگی شعله. مناسب است

Source: BYK

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد