ارسال پاسخ

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2221

pvc-asso.ir

ارزیابی اتصالات الاستومری در سامانه های لوله پلاستیکی

این مطلب اشاره ای به عمل آب بندی لوله و ارزیابی اتصالات الاستومری در سامانه های خطوط لوله پلاستیکی دارد که یکی از مقالات ارائه شده در هجدهمین کنفرانس لوله های پلاستیکی در آلمان بود.

سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، شرکت Trelleborg در هجدهمین کنفرانس لوله های پلاستیکی در آلمان مقاله ای را در مورد عمل آب بندی لوله و ارزیابی اتصالات الاستومری در سامانه های خطوط لوله پلاستیکی ارائه داد.


این مقاله که توسط مدیر محصول Trelleborg جولیان وست ارائه شد، نگاهی بر توسعه در طراحی محل اتصال و نوآوری مواد و تاثیر مثبت آن برعملکرد و دوام زیرساخت های خط لوله دارد. تولیدکنندگان لوله و نصابان باید چگونگی دستیابی به عدم نشتی و عدم نفوذ شن به داخل لوله را بیاموزند و همچنین دانش عملی در مورد اتصال لوله قابل اعتماد را کسب کنند. 


جولیان وست گفت: بهبود عملکرد زیرساخت های خط لوله نیاز به نوآوری مداوم در سیستم های لوله و اتصال، همچنین روش ساخت و نصب دارد. پیشرفت ها در مواد، همراه با بهبود در آب بندی و طراحی محل های اتصال و تکنیک های کم در مونتاژ که خطاهای نصب در محل را حذف می کند، نقش مهمی را در افزایش طول عمر خدمت اتصالات الاستومری ایفا می کند. این به نوبه خود تاثیر مستقیمی بر کاهش خرابی زیرساخت های خط لوله دارد.


سیستم آب بندی پاورلاک F601 تحت فشار مثبت و منفی به یک میزان موثر و کارا است و از یک طراحی یکپارچه برای از بین بردن خطر جابه جایی اورینگ استفاده می شود و از حرکت آن در اتصال جلوگیری می کند. همچنین قابلیت اطمینان بیشتر در محل اتصال و کاهش خطر خوردگی را ارائه می دهد و برای لوله های تحت فشار مناسب است.


 واشر آب بند می تواند نیروی آب بندی مثبت تحت خلا را برای جلوگیری از ورود شن و ماسه به درون اتصال حفظ کند.  Trelleborgهمچنین F-576 Anger-Lock را با سیستم آب بند منحصر به فرد برای لوله پلاستیکی تحت فشار، لوله های فاضلابی و اتصالات چدنی نمایش می دهد. این نوع واشر لوله نمی تواند در حین حمل و نقل یا نصب جابه جا شود و برای تماس با آب آشامیدنی سرد تایید شده است. F-582 Din-Lock شامل یک لبه ترکیبی و سیستم آب بند فشاری است که با استانداردهای اروپایی اخیر برای خطوط فاضلابی کم فشار و مجراهای محافظ کابل، در هر دو کاربرد داخل ساختمان و زیرزمینی مطابقت دارد و نیروی مونتاژ کمتری برای اتصال لوله ها نیاز است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تعرفه تبلیغات انجمن پی وی سی

اخبار مرتبط