ارسال پاسخ

۲۰ خرداد ۱۳۹۸
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2253

pvc-asso.ir

TPVروانکاری شده، لاستیک آب بند ها را به چالش می کشد

آخرین تولید TPV یک ترکیب روانکاری شده برای آب بندی و واشر لوله است که گفته می شود همان مزایای پردازش و عملکرد لاستیک های ترموست را دارد.

 

 

سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی:  TPV(ترموپلاستیک های ولکانیزه شده) از شرکت TEKNOR APEX دارای پردازش پذیری برتر و نیروی آب بندی بیشتر و طولانی تر است.

آخرین تولید TPV یک ترکیب روانکاری شده برای آب بندی و واشر لوله است که گفته می شود همان مزایای پردازش و عملکرد لاستیک های ترموست را دارد.  TPV دارای استحکام کششی و مقاومت سایشی بالا هستند.

علاوه بر این روانکاری افزایش یافته، امکان وارد کردن سریعتر آب بند و مونتاژ عاری از خطا را فراهم می کند. به طور خاص برای استفاده در آب بند کردن لوله های فاضلاب بدون فشار و زهکشی طراحی شده است. اما به عنوان یک ترکیب روانکاری شده ضریب اصطکاکی به بزرگی 16 درصد از خود نشان می دهد.

 این  TPV نیروی آب بندی بیشتری را در دوره ای از سال  نسبت به لاستیک  نشان می دهد که توسط درجه آرامش از تنش اندازه گیری می شود و عمر مفید کاری آب بند لوله افزایش می یابد و مانع از نشتی و نفوذ آلاینده ها از خارج به داخل لوله می شود.

 فاز پلاستیکی یک TPV،پلی اولفین (پلی پروپیلن)و فاز لاستیکی آن الاستومر اتیلن_پروپیلن است. توانایی قالب گیری دو جزئی( ترکیب دو جز لاستیک و پلاستیک) یک مزیت کلیدی برای آب بندی لوله است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد