ارسال پاسخ

۲۱ بهمن ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3381

pvc-asso.ir

تاکید بر ارتقای توان رقابتی محصولات پی وی سی

نایب رئیس هیئت مدیره انجمن لوله و اتصالات پی وی سی از وعده همکاری مدیر کل نظارت بر کالاهای غیر فلزی وزارت صمت با تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، بیژن سحرناز عضو هیئت مدیره انجمن لوله و اتصالات پی وی سی درباره نشست با صفدری معاون صنایع غیر فلزی وزارت صمت که روز گذشته (20 بهمن 99) برگزار شد، گفت: در این جلسه همگرایی و همدلی آقای صفدری با صنعت کاملا بارز بود و ایشان ضمن تایید اظهارات بیان شده نسبت به بهبود وضعیت در بحث رقابت محصولات پی وی سی، وعده های لازم به ویژه امکان خرید گرید PVC-S60  را دادند.


سحرناز در این جلسه گفت: چنانچه لوله و اتصالات پی وی سی فاقد ویژگی رقابتی به لحاظ کیفیت و قیمت باشد به سرعت بازارهای داخلی و خارجی خود را از دست خواهیم داد.


وی در همین ارتباط افزود: در بازارهای خارجی رقبای جدی مانند عربستان، مصر، امارات، اردن و ترکیه حضور دارند بنابراین باید توان رقابتی خود را بسیار افزایش داد. در شرایط کنونی که کشور به ارز نیاز بسیار دارد، نباید بازارها را به سادگی به رقبا واگذار کرد.


نایب رئیس هیئت مدیره انجمن لوله و اتصالات پی وی سی تصریح کرد: ما در این مرحله نیازمند مواد با کیفیت هستیم و بر اساس موارد فنی، استفاده از گریدهای PVC-S57 و S60 برای اتصالات مجاز است. در جلسه با آقای صفدری وعده داده شد تا از هفته آینده امکان خرید گرید S60 برای تولیدکنندگان این محصول مهیا شود.


لازم به ذکر است در این جلسه عباسعلی متوسلیان رئیس هیئت مدیره انجمن لوله و اتصالات پی وی سی نیز حضور داشتند که می توانید سخنان ایشان را اینجا مشاهده کنید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد