ارسال پاسخ

۲۷ دى ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3330

pvc-asso.ir

درخواست انجمن ملی صنایع پلیمر ایران برای عرضه گرید S60

انجمن ملی صنایع پلیمر ایران در نامه ای خطاب به رئیس دفتر توسعه صنایع پایین دستی شرکت ملی پتروشیمی ایران نوشته است: تشکل های مصرف کننده این گرید مجدانه پیگیر عرضه این کالا بوده و فرایندهای تولیدی آنها نیز آماده جذب این مواد اولیه است.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، روز گذشته نامه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی خطاب به دفتر توسعه صنایع پایین دستی شرکت ملی پتروشیمی ایران منتشر شد که بر اساس آن انجمن خواستار بازگشت امکان خرید گرید S60 برای تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی شده بود.


تا پیش از ارسال این نامه، در بند 4 چهل و سومین جلسه کمیته تخصصی پتروشیمی مورخ 15  شهریور 1399 عنوان شده بود: مقرر گردید در خصوص مصوبه کمیته تخصصی پتروشیمی با موضوع اصلاح سهمیه بندی به تفکیک گرید مصرفی PVC، اتاق بازرگانی جهت برطرف نمودن نواقص اجرا در تفکیک گرید S60 و تخصیص سهمیه سایر مصرف کنندگان اقدام و نتیجه را به کمیته ارایه نماید. 
همچنین در تاریخ 22 شهریور 1399، انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی در نامه ای خطاب به انجمن ملی صنایع پلیمر به موضوع بررسی گریدهای مختلف پی وی سی پرداخت که این مسئله در تاریخ 15 شهریور در کارگروه کمیته پی وی سی مورد بررسی قرار گرفت.


انجمن در نامه خود آورده بود: نظر به ظرفیت هر گریدی از PVC بر اساس میانگین خرید آن گرید مشخص از بورس در سال های 97 و 98 یا فاکتورهای فروش ثبت شده در این خصوص محاسبه و اعمال شود.

 

انجمن پی وی سی در این نامه خواستار امکان بهره مندی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی از گرید S60 شده بود.

 

اکنون انجمن صنایع پلیمر ایران نامه ای خطاب به دفتر توسعه صنایع پایین دستی شرکت ملی پتروشیمی ایران ارسال کرده که به شرح زیر است:

 

احتراماً پیرو بند 1 صورتجلسه پنجاه و دومین کمیته تخصصی تنظیم بازار پتروشیمی مورخ 20/10/99 مبنی بر
آغاز تولید و معاملات گريد PVC-S60 ، خواهشمند است در اسرع وقت نسبت به اين رويکرد صحیح اقدامات لازم را مبذول فرمايید . همانطور که مستحضر میباشید همچنان فقط شرکت های ورق سازی سهمیه خريد اين ماده پلیمری را از بورس کالا دارند و لیست اصلاحی ارسالی از اين انجمن به شماره 1334/99/م و تاريخ 07/10/99 ، با توجه به عدم تشکیل کمیته تقاضای محصولات پتروشیمی، توسط وزارت صمت در سامانه بهین ياب اجرايی نشده است.
 اين درحالی است که تشکل های مصرف کننده اين گريد مجدانه پیگیری عرضه اين کالا بوده و فرآيندهای تولیدی آن ها نیز آماده جذب و استفاده از اين مواد اولیه است. گريد بندی اين گروه کلايی مدت هاست که در انجمن ملی صنايع پلیمر ايران به اتمام رسیده و انتظار تولید و عرضه گسترده اين کالا و دسترسی خريد برای مصرف کنندگان واقعی، يک خواست منطقی و يک حق غیرقابل کتمان صنايع تکمیلی پتروشیمی در کشور است.
پیشاپیش از همکاری سرکارعالی سپاسگزاری مینمايد .
 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد