ارسال پاسخ

۱۰ اسفند ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3445

pvc-asso.ir

درخواست انجمن ملی برای اختصاص دو گرید PVC-S60 و PVC-S57 به مصرف کنندگان

انجمن ملی صنایع پلیمر در نامه ای به اداره کل صنایع غیر فلزی وزارت صنعت درخواست کرد تا هر دو گرید فوق به مصرف کنندگان این محصولات اختصاص یابد. لازم به ذکر است انجمن لوله و اتصالات پی وی سی نیز قبلا درخواست کرده بود که این سهیمه ها به تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی تا اصلاح پروانه ها اختصاص پیدا کند.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، انجمن ملی صنایع پلیمر ایران در نامه خود با اشاره به این که PVC-S60 تنها 2 بار در سال عرضه می شود، این موضوع را موجب تعطیلی خط تولید شرکت ها ذکر کرده است.


انجمن ملی صنایع پلیمر ایران در بخش دیگری از نامه خود آورده است: با توجه به این که برخی از تولیدکنندگان لوله و اتصالات در پروانه بهره برداری تنها لوله و یا تنها اتصالات درج شده و از آنجا که پیش از این هر سه گرید S57-S65-S60-PVC برای همه تولیدکنندگان قابل خرید بوده، این عدم تطابق نوع تولید با پروانه بهره برداری مورد توجه قرار نگرفته است. لذا خواهشمند است تا اصلاح پروانه های بهره برداری در یک بازه سه ماهه، تدبیری اتخاذ فرمایید که تولیدکنندگان لوله و اتصالات PVC امکان خرید هر سه گرید مذکور را داشته باشند.


در همین اربتاط چندی پیش انجمن لوله و اتصالات پی وی سی در نامه ای خطاب به مدیر کل صنایع غیر فلزی وزارت صمت درخواست کرد تا فرصتی 3 ماهه به تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی به منظور اصلاح پروانه بهره برداری قائل شود.
انجمن پی وی سی در بخشی از نامه خود آورده بود: تا پیش از این همه تولیدکنندگان، فارغ از این که در پروانه آنها لوله یا اتصال یا هر دوی این محصولات ذکر شده باشد یا خیر، به هر سه گرید S65, S57, S60 دسترسی داشتند، لذا عمدتا به فکر اصلاح پروانه های بهره برداری خود نبوده اند.


این تشکل اظهار کرده بود: با تغییرات به وجود آمده در سامانه معاملات به ناگاه دسترسی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی به برخی گریدها، با توجه به تولید بالای آن محصول مسدود شده و مشکلات زیادی برای تولیدکنندگان به وجود آورده است.
متن نامه های انجمن ملی صنایع پلیمر ایران و انجمن تولیدکنندگان پی وی سی را در ادامه مشاهده کنید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد